Joka puolelle sikiäminen

• Viestiketjun aloittaja em vieras
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Alkuperäinen kirjoittaja gerda:
Alkuperäinen kirjoittaja 22:
Ja sitten nää lapset jatkavat aikanaan kotoaan saadun mallin mukaisesti......
siis sitä sikiämistään moneen suuntaan
Meidän lapset saa mallin siihen, että parisuhteessa ollaan rehellisiä, uskollisia ja toista kunnioittavia (tai toivottavasti myös tuo toinen osapuoli pysyisi uskollisena, vain itsestänihän voin olla varma) eikä hetken mielijohteista lähdetä muitten sänkyyn tai mukaan.
Mietipä Emilyn vielä kahdesti, millaisen mallin esimerkiksi sinun esikoisesi saa perhe-elämästä? Musta on aivan kamalaa, että pieni lapsi joutuu tätä nykyä kerran kuussa viikoksi eroon äidistään. En antaisi ikinä periksi! Ja todellakin harkitsin itse aikanaan lapsentekoa hieman pidempään mitä sinä molemmissa suhteissasi.
Jos et antaisi periksi, varmaankin menettäisit lapsesi kokonaan jos estäisit toisen vanhemman tapaamiset sen mukaan mitä tuomari on määrännyt. Suomessa kun joudutaan elämään lakien mukaan.
Älä Emilyn välitä moisista paskakirjoituksista, kuka tahansa täysjärkinen älyää ja näkee että olet loistava, lapsiaan rakastava äiti!

JONSERED Karhunkantaja
Alkuperäinen kirjoittaja kannanottaja:
Milläs selität sen että ensisynnyttäjien ikä hipoo kolmea kymmentä ja yhä useampi nainen valitsee lapsettomuuden?? Kyllä se on ihan omasta harkinnasta/harkinnan puutteesta kiinni kuinka monelle ja miten paljon niitä lapsia tekee.
Ja samaan aikaan toiset saavat lapsia useille miehille. Mitä me olemme arvostelemaan ja tuomitsemaan toisten ratkaisuja?

Beep
Jaa jaa. No, en edelleenkään aio tällaisista kommenteista huolimatta kokea huonoa omaatuntoa siitä, että kun ensimmäistä isää ei perhe-elämä kiinnostanut, sain sen perhe-elämän toisen kanssa. Enkä syyllistää miestänikään siitä että hänen exänsä päätti hankkiutua raskaaksi ennen kuin lähti toisen miehen mukaan. Ja että kumpikaan meistä ei halunnut jäädä yksilapsiseksi vain sen takia, että ekojen valintojen kanssa kävi huono mäihä.

Ja vähemmän ne lapset asioita ihmettelee kuin syväanalyyseja heittelevät tuntemattomat, jotka eivät tiedä todellisesta laidasta mitään.

Niin, miksi tarvitsisikaan jonkun toisen mielipiteen takia kyseenalaistaa omaa valintaa siinä vaiheessa, kun se on jo tehty ja tuntuu hyvältä.

=)

vv
Alkuperäinen kirjoittaja Siis :
Alkuperäinen kirjoittaja never:
Alkuperäinen kirjoittaja vv:
mun miehellä on lapsia neljälle naiselle,,meille ei kyllä yhteistä enään tule :D
Just. Eikö se jo kerro jostain? En ikinä ottais miestä jolla on 4 eri naisen kanssa lapsia.
Oikeestikko on ? Järkkyä.
no ihan oikeesti joo.
ettekä ole ainoita jotka asiaa päivittelee, siksi en asiaa yleensä mainostakkaan.

Beep
Mun sukulainen jo 80-luvulla vaihtoi miestä kun paitaa ja teki jokaisen kanssa lapsia. Olikohan tää sukulaisnainen sit moderni silloin, jos tää on nykypäivää...hehe...

Alkuperäinen kirjoittaja mutta:
Alkuperäinen kirjoittaja 22:
Ja sitten nää lapset jatkavat aikanaan kotoaan saadun mallin mukaisesti......
siis sitä sikiämistään moneen suuntaan
Meidän lapset saa mallin siihen, että parisuhteessa ollaan rehellisiä, uskollisia ja toista kunnioittavia (tai toivottavasti myös tuo toinen osapuoli pysyisi uskollisena, vain itsestänihän voin olla varma) eikä hetken mielijohteista lähdetä muitten sänkyyn tai mukaan.
Hä? Eikö teillä ollutkaan vapaa suhde? Näin olet sanonut, en mikään tiimarikirjaaja ole, mutta tämän muistan.
Voi olla uskollinen vaikka olisi avoimessa suhteessa. Ja siksihän minä tässä ketjussa olen, että nuo avoimeen suhteeseen liittyvät asiat liittyivät exääni.. ;)

Yhteistyössä