Joka päivä asunto imuroidaan?

KÄÄK :x

Kertokaa pliis, että teillä ei ole iso kämppä, jos te tuota viitsitte tehdä. Imuroiko joku tosiaan esim ison omakotitalon (noin 200m2) joka päivä? Imuroitteko sieltä täältä vai todellakin listoja myöden.

Miksi ihmeessä pitää joka päivä imuroida?
 
Alashandra harmailee
No en todellakaan imuroi kuin 2 x viikossa´koko talon, ei jaksa. Vaikkakin tunnustan jokapäivä lastalla veteleväni keittiöstä ja eteisestä enimmän irtoroskat ja pyyhin kostealla perään n 4 krt/viikko.
 
Kausittain menee. Näillä keleillä se on melkein joka päivä imuroitava, jos ei halua hukkua paskaan.
Kurainen piha = sisään kulkeutuu hiekkaa, rapaa ja olkea joka niihin märkiin kenkiin ja lahkeisiin tarttuu.
Koira + kissa = sama homma kuran ja hiekan kanssa ja niistä vielä karvatkin siihen päälle kun vaihtavat kesäkuosia.

Edit. 160 neliötä, mutta en mä yläkertaa ja vierashuonetta sentään päivittäin imuta.
 
mie
mä imuroin joka päivä kolmion 77 neliöö.Meillä on kissa,koira ja jyrsijöitä,joten se on pakko imuroida huolella koko asunto.Nyt kun kissa ja koira vaihtaa turkkiaan,niin imuroin kaksi kertaa päivässä.Imuri on koko ajan eteisessä valmiina,koska joudun imuroimaan esim.lapsen vaatteet kun on pukenut yms.

Joskus nää eläimet tekee kyllä aika tavalla ylimäärästä hommaa,vaikka ihania ovatkin.:)
 
vieras
neliöitä 120.. ja koira, sekä kissa.... eli pakkokin imuroida, päivittäin.. ja nyt ku karvanlähtö alkaa olla niin tosiaan kahdestikki päivässä tartun imuroin varteen.. ja kyllä joka huone..
 
...
Oh nou. Meikä saa ihan tarpeekseen, kun imuroin kerran viikossa sen tunnin ajan. Pikkuroskat ja sellaiset otan välillä luudalla ja välillä en vaan välitä.

Kauanko teillä useammin siivoavilla menee kerrallaan aikaa? En morkkaa, vaan ihmettelen ja ihannoin teidän tarmoa. Ps. meillä mies ei imuroi, kun en kestä sen valitusta imurin huonoudesta :(
 
mie
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
mä imuroin joka päivä kolmion 77 neliöö.Meillä on kissa,koira ja jyrsijöitä,joten se on pakko imuroida huolella koko asunto.Nyt kun kissa ja koira vaihtaa turkkiaan,niin imuroin kaksi kertaa päivässä.Imuri on koko ajan eteisessä valmiina,koska joudun imuroimaan esim.lapsen vaatteet kun on pukenut yms.

Joskus nää eläimet tekee kyllä aika tavalla ylimäärästä hommaa,vaikka ihania ovatkin.:)
Mulla menee imurointiin aikaa noin vartti.Ehkä hieman enenmän kun joutuu imuroimaan hikipäässä noita eläntenkarvoja sohvista,verhoista yms. yms.
 
meillon onneks vaan 90n
pyrin imuroimaan jokapäivä ainakin olkkarin,keittiön ja meidän makkarin (paikat jossa elukatkin pyörii)
joskus on nii vääsyny ettei jaksa.
mutta koko kämppä pitää imuroida kakskertaa viikossa minimissään.
 

Yhteistyössä