Joka p*rkeleen rakin+omistajan vois potkasta maata kiertävälle radalle!!!!!

  • Viestiketjun aloittaja Perkele
  • Ensimmäinen viesti
Perkele
:kieh: :kieh: :kieh: :kieh:

Eikö saatana terve järki sano että koiria EI VIEDÄ hautausmaalle?!?! No mutta kun ei niin ei!! Ja sit kusetetaan ne saatana rakit hautakivien viereen. :kieh:

Missä vitussa on JOKAISEN koiran omistajan järki?! Perssilmässä!!

Ja mitä sitä näkeekään kun tulee himaan? naapurin tollo kusettanut rakkinsa rapun edessä olevaan istutukseen! Voi vittu sanon minä!!! :kieh:


Joka saatanan koiran omistaja vois ampua ittensä ja rakkinsa!!

Mä rupeen kohta myrkyttämään KAIKKI koirapuistot ja potkasen jos yksikin kapinen piski tulee vastaan!
 
kettu
Samoilla linjoilla olen, vaikka koiranomistaja olen itsekin. Koirahan kusee just sinne, minne sen antaa kusta, eli omistajan vastuu. Meidänkin portinpielet aina kusessa kun naapuri kusettaa ja sit saa omiaan kieltää että siihen ei tehdä. Käyn joku kerta kippaamassa ne kusiset lumet niiden omalle pihalle.
On kyllä jo todella törkeetä, että hautakiveen annetaan tehdä, huh huh.
 
Anneli
Itse asiassa koiran saa viedä hautausmaalle, mikään järjestyssääntö ei sitä kiellä. Eri asia on sitten, onko se aina mielekästä ja tarpeiden teko siellä ainakin on asiatonta. Ei kuitenkaan yhtä asiatonta kuin koirien potkiminen tai myrkyttäminen.
 
at
vaikka ei juu saisikaan yleistää niin kyllä pisti korpeamaan kun aamusella pulkkamäessä oltiin.. No eikös alarinteellä köllöttänyt mukavat p**kat... :kieh:

Voisi siis arvon koiran omistajat vähän miettiä minne koiraansa ulkoiluttavat..
Toki ketutti ne ihmisyrjöt rapun pielessäkin..
 
tytteli
Meilläkin on pikkupiski! Mää lakkasin korjaamasta koiran jätökset, kun kerran oli siinä saman puun juurella sellaset jättikoiran jättipaskakasat! Siitä asti olen vaan katsonut, ettei koskaan kuse varsinkaan talvella mihinkään porttien pieleen tai toisten alueille, missä se voisi ärsyttää. Johonkinhan senkin on paskottava, joten sitte laitetaan juoksuksi, jos perä alkaa pullottaa siihen malliin ja ollaaan väärällä reviirillä. En voi käsittää, kun näen päivittäin, kuinka koirien annetaan kusta vaikka talon kivijalkaan! HYI VITTU! Ajatelkaas nyt tottavie, miks otaa koira, jos ei viitti mennä senkans pois jalkakäytävältä kohti metsää?!
 
Alkuperäinen kirjoittaja at:
vaikka ei juu saisikaan yleistää niin kyllä pisti korpeamaan kun aamusella pulkkamäessä oltiin.. No eikös alarinteellä köllöttänyt mukavat p**kat... :kieh:

Voisi siis arvon koiran omistajat vähän miettiä minne koiraansa ulkoiluttavat..
Toki ketutti ne ihmisyrjöt rapun pielessäkin..
Ei kai noissa tarvi yleistää? :eek:

Ihan hyvin voi sanoa että ketuttaa niin **** kaikki ne koiranomistajat jotka jättävät lemmikkinsä läjät korjaamatta. Ei siinä tarvi muita koiranomistajia tuosta syyllistää.
 
Just
Alkuperäinen kirjoittaja RvaNokkonen:
Taitaa ap.lla olla mennyt joulu todella huonosti kun asiaa tarvitsee yleistää noin suuresti Lue: Tehdä kärpäsestä härkänen!

Mun haudalle kanssa saa pissiä jne...tulee ainakin lannotus kuntoon jossain määrin!!
Mitäköhän pirua se joulunvietto vaikuttaa koiranpaskoihin joita on tuolla pihalla AINA?! :eek:
 
vieras
miten helvetissä ne koirapaskat voi ärsyttää noin paljon? itsellä ollut 2rakki" vasta pari vuotta, vaan ei mua koirattomana ikinä koiranpaskat ahistanut. pullonsirut, ja roskat enemmänkin, kun ne eivät edes maadu.. pitäiskö tarkistaa sitä lääkitystä, tai keksiä elämään jotain uutta sisältöä?

hyvää joulua :)
 
Niinpä niin
Itse kerään koirani paskat paskapussiin - lisäksi olen opettanut että vasta sitten kustaan, kun päästään (kerrostalon) pihasta muutaman askeleen päähän yleiselle tielle jossa pissatkaan eivät ketään haittaa.

Että olipas ap:lla oikein mukava ja jouluinen yleistys kaikille koiranomistajille!

Ja komppaan, että kuskoon koira/apina/hevonen/kuka tahansa haudalleni myös kun olen pieraissut tyhjää, en mä enää siinä vaiheessa hirveesti "loukkaannu".
 

Yhteistyössä