Joitko kofeiinipitoisia juomia raskaana ollessasi

Itse jätin kahvin jo ennen raskautumistani, ei vaan enään maistunut. Välillä olen juonut kokista, mutta nyt sekin saa jäädä. Jouduin eilen meinaan synnytysvastaanottoon tarkistukselle kun vauvan sydänäänet huiteli 180 :/ Syynä todennäköisesti kofeiini.
 
Alkuperäinen kirjoittaja lkjjhhgf:
Olen juonut cokista ja paljon yhden raskauden, oli ainut juoma mikä pysyi sisällä ja vauvan sydänäänet oli aina alle 140.
Niin olin juonut kokista mukillisen ennen neuvolaan menoa ja illalla hieman enemmän. Sydänäänet huiteli 180. Kätilö epäili kofeiinia aiheuttajaksi, mutta laittoi mut varmuuden vuoksi tarkistuskäynnille sairaalaan. Siellä otettiin puolen tunnin käyrä sydänäänistä jotka olivat normaalit. Lisäksi lääkäri tutki + ultrasi mut. Joten viittaa kyllä tuhon kofeiiniin :/ Aikasemmin en ole ennen neuvolaa juonut kolaa :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
Join kahvia ja colaa, ei huidellu sydänäänet taivaissa. Enpä muuten tiennytkään että olet raskaana.
Niin mulla varmaan vaikuttaa se että en juo säännöllisesti kofeiinia, kun se aiheuttaa jo itsellenikin välillä hermostuneisuutta :ashamed:
En mä kyllä enään kauaa ole raskaana :D
 
Ensimmäisen 3kk:n aikana en pystynyt juomaan ollenkaan kahvia kun oksetti niin paljon, mut join kahvin sijasta EDiä, tai batterya josta sain vastaavan määrän kofeiinia kuin kahvista. Nyt taas kahvi maistuu.
 
Viblsp
Alkuperäinen kirjoittaja apassin kyynel:
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
Join kahvia ja colaa, ei huidellu sydänäänet taivaissa. Enpä muuten tiennytkään että olet raskaana.
Niin mulla varmaan vaikuttaa se että en juo säännöllisesti kofeiinia, kun se aiheuttaa jo itsellenikin välillä hermostuneisuutta :ashamed:
En mä kyllä enään kauaa ole raskaana :D
Mikä rv? =)

 
teetä join, kahvia ehkä puoli kupillista päivässä "pakon edessä" siihen aikaan kun ei maistunut hyvältä. Kokista en juo juuri muutenkaan kuin korkeintaan kerran kuussa. limuissa on kun rivi kaikenmaailman lisäaineita joita ei varmaan ainakaan raskaana ollessa tarvitse. energiajuomia en ole vielä tähän päivään mennessä maistanut edes.
 
v i e r a s
Mä juon normaalisti ihan älyttömän paljon kahvia, mutta raskaana ollessani se ei vaan maistunut. Join sitten teetä pari kuppia päivässä. Ja loppuraskaudessa alkoi kahvi taas maistua. Pois jäi myös Pepsi Max jota kittasin 1,5l per päivä... tosin painokin nousi ihan kivasti kun kahvin+limsan+tupakan sijaan alkoi syödä ruokaa....
 
Kippuravarvas
Join ja aika paljonkin, mut meillä ei kyllä vauvan sykkeeseen vaikuttanut. Usein kun olin käyrällä niin jouduin kääntyileen et saatiin sykkeeseen edes jotain muutosta.
 
Nyt rv 30+3 ja kyllä oon kahvia juonut (ehkä 1-2 kuppia päivässä eina en sitäkään mutta lähes joka päivä kuiteski) ja cokista oon juonu kans välillä aikas lailla ku välillä tulee ihan kauhee himo cokikseen. Kun mulla kesti pahoinvoinnit tuonne n 26 viikolle asti ja mikään muu ei oikein pysyny sisällä niin join aika paljon cokista...
 
Join mä kahvia satunnaisesti ja teetä joka päivä. Ei mulla sydänääniin kyllä koskaan vaikuttanut.

Cokiksessahan on paljon sokeria voisko sekin vaikuttaa? Itse ainakin huomasin, että vauva alkoi enemmän liikkumaan, kun söi makeeta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
Alkuperäinen kirjoittaja apassin kyynel:
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
Join kahvia ja colaa, ei huidellu sydänäänet taivaissa. Enpä muuten tiennytkään että olet raskaana.
Niin mulla varmaan vaikuttaa se että en juo säännöllisesti kofeiinia, kun se aiheuttaa jo itsellenikin välillä hermostuneisuutta :ashamed:
En mä kyllä enään kauaa ole raskaana :D
Mikä rv? =)
Maanantaina tasan 37
 

Yhteistyössä