join ja mies

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mies on p
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mies on p

Vieras
suuttui..?
miksi?
meillä on kaksi vuotias lapsi,itsekkin se juo olutta joka viikonloppu.jos minä juon kerrankin vuodessa siideriä niin mies vetää kauheet pultit ja raivoaa ja paiskoo ovia ja häipyy.
tekisi mieli vetää kunnon kännit.

huoh :(

No kyllä mä vetäisin kiusallanikin ne kännit. Sitä varmaan pelottaa kun se äkkiä havahtui et "Aijaa, toikin voi tehdä näin! Sehän voi tehdä kaikkea muutakin!" (On minun tarkka psykologinen arvioni tästä tilanteesta näillä spekseillä.)

Alkuperäinen kirjoittaja a.:
No kyllä mä vetäisin kiusallanikin ne kännit. Sitä varmaan pelottaa kun se äkkiä havahtui et "Aijaa, toikin voi tehdä näin! Sehän voi tehdä kaikkea muutakin!" (On minun tarkka psykologinen arvioni tästä tilanteesta näillä spekseillä.)

Tollanen fiilis tuli mullekin! Lapsellinen mies. Tsemppiä ap:lle!

Alkuperäinen kirjoittaja a.:

Joo, haluu pitää narut tarkasti omissa käsissään...

Lapset hoitoon ja vetäisin hirvittävät kiukku perseet! :D

Meillä vähän sama.. Kokoajan tulee kommenttia kun ollaan yhdessä ulkona (ja silloin mies ei jostain syystä juokkaan itseään sammumispisteeeseen niinku normaalisti). Viimeksi koko illan aikana join pullollisen viiniä ja muutaman oluen ja koko ajan piti mainota siitä et huomaatko että sä olet humalassa. "Ei kukaan jaksa kuunnella tota sun humalaista sössötystä" tai "Monesko sulla on jo menossa?!??!" tai "Sun silmätkin harottaa minne sattuu". Vieläkin ärsyttää: taidan ens kerralla lähtä ilman miestä, pelkästään kaveriporukalla! :)