Join ihan hirveästi eilisen päivän aikana ja elin siinä toivossa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Narinaaaaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Narinaaaaa

Vieras
että yöllä ei iskisi sitten se hirveä turvotus jalkoihin ja sormiin. Kun se oikeasti tekee niin kipeää esim. aamuisin että tekisi mieli ottaa särkylääkettä :(
Sormet ei taivu kunnolla ja liikuttelu sattuu.

Mutta ei. Juoksin vessassa 8 kertaa yön aikana ( 7 tunnin aikana ) mutta turvotus oli ihan yhtä paha.
Ja tuo lantio->jalkakipu. :(

Kohta ei meinaa enää jaksaa tätä kipua :(

Rv 36+1.

Olipa kiva valittaa heti aamusta :D

Ananastakin olen syönyt ja ananasmehua juonut mutta ei nekään auta.
2 aiemmassa raskaudessa en turvonnut ollenkaan. Nyt tosiaan huomaa sormista ja jaloista että turvottaa.
On kipeät, sukat puristaa jalkoja ja kävellessä jalkapohjat on tosi kipeät. Sormukset ei mahdu sormiin.

Eipä tätä enää paljon ole jäljellä kun leikataan 38+ - 39+0 välisenä aikana mut ainahan sitä on aamu mukava alottaa narinalla ;) :D

Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
2 aiemmassa raskaudessa en turvonnut ollenkaan. Nyt tosiaan huomaa sormista ja jaloista että turvottaa.
On kipeät, sukat puristaa jalkoja ja kävellessä jalkapohjat on tosi kipeät. Sormukset ei mahdu sormiin.

Eipä tätä enää paljon ole jäljellä kun leikataan 38+ - 39+0 välisenä aikana mut ainahan sitä on aamu mukava alottaa narinalla ;) :D

söitkö ananakset ihan tuoreena? Siis ei mitään tölkkiversiota.
Tsemppiä!

Alkuperäinen kirjoittaja feger:
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:

söitkö ananakset ihan tuoreena? Siis ei mitään tölkkiversiota.
Tsemppiä!

Juu siis tuoretta ananasta olen syönyt :) Se on kyllä tooooosi hyvää :p
Kyllä ne sormetkin vetristyy päivän myötä. Vähän kipeältä tuntuu kyllä koko päivän mut helpottaa aamusta vähäsen päivän myötä.

joo mä muistan ton olon! mulla ei auttanu mikään,lymfaa piti kokeilla mut se sitten jäi. ainoo helpotus oli kun sormia hiero,se tuntu helpottavalta aina sen hetken.
koita sä sitä lymfaa jos se auttaa sua,ei tarvis 2-3vko enää kärsiä.

Yhteistyössä