H
hhmm
Vieras
silmät vähän harittaa, poskia kuumottaa ja hirmu väsynyt olo tuli.
Eipä tainnu olla kokemisen arvoinen asia
Miten teillä vaikuttaa alkoholi? =)
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Minullekin tulee yhdestä juomasta vain tuollainen pöhnäinen ja väsynyt olo, varsinkin jos juon hitaasti. Sama homma, jos olen juonut viiniä. Siidereitä tai lonkeroita pitää vetää muutama suht nopeaan tahtiin, että tulee hilpeä ja vapautunut hihitysolo. Myös terävät toimii.![]()
Heh, mulle tulee myös nykyään semmonen väsynyt ja rento olo. Teininä kun vedettiin ensimmäisiä omppuviinikännejä, tuli sellainen hilpeä hihitysolo, jotenkin jännittävä ja riehakas. Ajat entiset ei koskaan enää palaaNykyään taidan olla mukavempaa seuraa selvinpäin, humalassa olen väsähtänyt ja ajatukset sakkaa pahasti...
Heh, mulle tulee myös nykyään semmonen väsynyt ja rento olo. Teininä kun vedettiin ensimmäisiä omppuviinikännejä, tuli sellainen hilpeä hihitysolo, jotenkin jännittävä ja riehakas. Ajat entiset ei koskaan enää palaaNykyään taidan olla mukavempaa seuraa selvinpäin, humalassa olen väsähtänyt ja ajatukset sakkaa pahasti...
Avautuuko. Alkoholi vaikuttaa myös sitten aina jalkoihin.
Meri
![]()