Johtuuko hormoneista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja itkupilli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

itkupilli

Vieras

Olen synnyttänyt vajaa 2 viikkoa sitten. Isommat lapset ovat 4 ja 3-vuotiaita. He olivat todella helppoja vauvoina.Nyt tämä uusin painoskin tuntuu olevan...ainakin tähän asti, MUTTA mulla ei ihan hyvin mene. Pelkään vatsavaivoja, koliikkia, flunssaa jne. En uskalla päästää vieraita kotiin, jos tuovat pöpöjä. Lapsia en uskalla päästää mihinkää, päästän mut pelkään et sit vauva saa jonku taudin ja sit on vaikeaa. En ole ennen ollut tällainen, ymmärrän et ei mitään järkeä, mut ku ahistaa, varsinkin iltasin se alkaa. Itken ja pelkään tulevaa. Sit mietin, et miksi tehtiin 3. ku oli jo NIIN helppoa ja saatiin jo nauttia leikki-ikäsistä ja mennä "vapaasti"....mut sit taas välillä olen onneni kukkuloilla.

Eilen vauva ei meinannut mennä nukkumaan illalla, itkeskeli, menin ihan paniikkiin ja aloin itkee, et nyt ne vatsavaivat sit alko, en jaksa, miten kestän 3 kk...ihan hullua, eikö?

Onneksi kohta pääsee edes ulkoilemaan kun se 2 v täynnä, ehkä auttaa. Mutta kerhoihin en uskalla mennä, enkä kyläreisuille. Hohho 3. lapsi ja äitee on näin yliherkkä pasksa:/

Yhteistyössä