Johanna Tukiainen, facebook :(

• Viestiketjun aloittaja =(
  • Ensimmäinen viesti
viiras
Alkuperäinen kirjoittaja ei yht.kaverieta:
Alkuperäinen kirjoittaja ':
Alkuperäinen kirjoittaja Harald Hippiäinen:
Tuksun profiili on julkinen. Tosin mietin välilllä, jos alkais sen kaveriksi ja voisin koittaa ja yrittää kertoa järkeä, mutta en jaksa jos sen sisko, vanhemmat sun muutkaan ei ole sitä tehnyt. Eikö tuo pitäisi saada psykologiseen arviointiin. Ainakin huomioinhakuinen persoonalliuus ja elää jotain prinsessaunelmaansa. Tosin, jos Tuksu joskus "parantuisi" normaaliksi niin jos olisin Tuksu niin en kestäisi häpesätä elää koko Suomessa. Sen verran hävittäisi ja nolottaisi. Tosin nämä sensaatiolehdet hyötyy ja ruokkii Tuksun "sairautta" ja julkisuuden tavoittelua.
BOIKOTOIN Seiskaa ja Hymä. Raha menee eettisyyden eteen! :attn:
Ei ole julkinen, en mä pääse seinää lukemaan tms. Teillä on sitten varmaan yhteisiä kavereita.
On julkinen,mie ainakin pääsen lukemaan.
Sen profiili ei ole julkinen, mä löydän haulla sen mutten näe seinää, profiilikuvat näen. Mun mies on hänen fb-kaveri muttei näy miehen kaverilistassa :D

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja et sellasta:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Johanna on erittäin älykäs ihminen, koulussakin menestyi hyvin.
Koulumenestys ei kyllä kenenkään älykkyydestä kerro yhtään mitään.;)
Sehän jäi kiinni että valehteli aikanaan ylioppilasjuttunsa :D ettekö muista! Asia tutkittiin ja kun jäi kii, myönsi et valehteli. :/
Niinpäs olikin! Hämärästi jotain tuollaista muistan.:D

Ihan ot, oli pakko lopettaa toi lätkän kattominen niin voi kommentoida sit vaikka tätä...Mä en tod. ole tukiaisen kaveri, silti nään sen seinän, se vaan aukee ensin siihen tieto sivulle..Johan siellä oli et oottaa Artoo huomenna tukholmaan...et romanssin mahdollisuus on vielä.. ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Maira:
Ihan ot, oli pakko lopettaa toi lätkän kattominen niin voi kommentoida sit vaikka tätä...Mä en tod. ole tukiaisen kaveri, silti nään sen seinän, se vaan aukee ensin siihen tieto sivulle..Johan siellä oli et oottaa Artoo huomenna tukholmaan...et romanssin mahdollisuus on vielä.. ;)
eli teillä on yhteinen kaveri =)

Alkuperäinen kirjoittaja Bonaire:
Heh, joo on, suomipop.. :p Siitäkö se on kiinni?

Alkuperäinen kirjoittaja Bonaire:
Heh, joo on, suomipop.. :p Siitäkö se on kiinni?
joo :D :LOL:

copypaste
Johanna Tukiainen
HALLELUJA,,,,,, PÄÄSIN EROON SIITÄ KUSIPÄÄSTÄ.....!!!!!
32 minuuttia sitten

Johanna Tukiainen
HAHHAHAHAHHAAAAAA ARTO ON UPEA MIES!
26 minuuttia sitten

Johanna Tukiainen
Rakkautemme kukoiistaa, panemme mieheni kanssa joka pvä 3 krtaaa
25 minuuttia sitten

Johanna Tukiainen
Mä nain mun siskoni kanssa enemmän
25 minuuttia sitten

Yhteistyössä