Johanna Tukiainen, facebook :(

• Viestiketjun aloittaja =(
  • Ensimmäinen viesti
=(
Johanna Tukiainen Mun Arto kulta lentää huomenna tänne Tukholmaan viettämään mun kanssa romanttista viikonloppua.....:) Oikeasti Tukholma ei ole yhtä ahdistava kaupunki kuin Hesa, siellä on oikeasti jotenkin venäläistä.......
18 hours ago

Johanna Tukiainen Don´t get mad, get even
4 hours ago

Johanna Tukiainen Ok, häät on peruttu. Sain kuulla ihan tarpeeksi exiltä totuuksia Artosta, en halua kuulla enää enempää. Kiitos, life is a bitch and then you die.
2 hours ago

Johanna Tukiainen Ihanaa miten lähimmäisenrakkaita ja myötätuntoisia suomalaiset paskakasat ovat!!!! ? jopa 30 ihmistä "pitää tästä uutisesta" kun häät on peruttu, silloin kun hehkutan rakkauttani ja hyviä asioita niin kaikki ovat hiljaa. Haistakaa kaikki PASKA--!!!!!!!!!
13 minutes ago

kylläpä toimittajatkin vittuilee
http://www.hymy.fi/tasta-puhutaan/hymy-tavoitti-tukiaisen-ruotsista-tassa-todelliset-syyt-haiden-perumiseen

Kuvateksti xD

"Johannalle maistuu mansikka, mutta hääkakkuun sitä ei ehditty laittaa"

:D
Alkuperäinen kirjoittaja kylläpä toimittajatkin vittuilee:
http://www.hymy.fi/tasta-puhutaan/hymy-tavoitti-tukiaisen-ruotsista-tassa-todelliset-syyt-haiden-perumiseen

Kuvateksti xD

"Johannalle maistuu mansikka, mutta hääkakkuun sitä ei ehditty laittaa"
:D AHAHAHA!!!

näin
Alkuperäinen kirjoittaja eräs:
Ymmärrän Johannaa tuossa asiassa. Itsekin exiltä tarpeellista infoa saaneena. Kiitos exät terapauttisista turinatuokioista!
Ehkäpä pitäisi itse luottaa vaistoonsa,eikä kuunnella ex:iä.Varsinkin kun puhuitaan aikuisita ihmisitä.Tosin et toi jossu ei oo missään vaihees ollu tosissaan..julkisuustemppuhan tuo vaan oli.

Tuksun profiili on julkinen. Tosin mietin välilllä, jos alkais sen kaveriksi ja voisin koittaa ja yrittää kertoa järkeä, mutta en jaksa jos sen sisko, vanhemmat sun muutkaan ei ole sitä tehnyt. Eikö tuo pitäisi saada psykologiseen arviointiin. Ainakin huomioinhakuinen persoonalliuus ja elää jotain prinsessaunelmaansa. Tosin, jos Tuksu joskus "parantuisi" normaaliksi niin jos olisin Tuksu niin en kestäisi häpesätä elää koko Suomessa. Sen verran hävittäisi ja nolottaisi. Tosin nämä sensaatiolehdet hyötyy ja ruokkii Tuksun "sairautta" ja julkisuuden tavoittelua.
BOIKOTOIN Seiskaa ja Hymä. Raha menee eettisyyden eteen! :attn:

'
Alkuperäinen kirjoittaja Harald Hippiäinen:
Tuksun profiili on julkinen. Tosin mietin välilllä, jos alkais sen kaveriksi ja voisin koittaa ja yrittää kertoa järkeä, mutta en jaksa jos sen sisko, vanhemmat sun muutkaan ei ole sitä tehnyt. Eikö tuo pitäisi saada psykologiseen arviointiin. Ainakin huomioinhakuinen persoonalliuus ja elää jotain prinsessaunelmaansa. Tosin, jos Tuksu joskus "parantuisi" normaaliksi niin jos olisin Tuksu niin en kestäisi häpesätä elää koko Suomessa. Sen verran hävittäisi ja nolottaisi. Tosin nämä sensaatiolehdet hyötyy ja ruokkii Tuksun "sairautta" ja julkisuuden tavoittelua.
Ei ole julkinen, en mä pääse seinää lukemaan tms. Teillä on sitten varmaan yhteisiä kavereita.

ei yht.kaverieta
Alkuperäinen kirjoittaja ':
Ei ole julkinen, en mä pääse seinää lukemaan tms. Teillä on sitten varmaan yhteisiä kavereita.
On julkinen,mie ainakin pääsen lukemaan.

j
Alkuperäinen kirjoittaja Mureena:
Mun käy sääli Johannaa. Niin kovasti hakee hyväksyntää ja rakkautta elämäänsä. Kaikenmaailman siipeilijät hyväksikäyttää sitten selvästi mieleltään järkkynyttä tyttörukkaa... :(
Mä olen niiiin samaa mieltä!

Alkuperäinen kirjoittaja ei yht.kaverieta:
Alkuperäinen kirjoittaja ':
On julkinen,mie ainakin pääsen lukemaan.
ei ole julkinen..itse en ainakaan pääse lukemaan seinää enää..kokeilepa uusiks :whistle:

et sellasta
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Johanna on erittäin älykäs ihminen, koulussakin menestyi hyvin.
Koulumenestys ei kyllä kenenkään älykkyydestä kerro yhtään mitään.;)
Sehän jäi kiinni että valehteli aikanaan ylioppilasjuttunsa :D ettekö muista! Asia tutkittiin ja kun jäi kii, myönsi et valehteli. :/

Yhteistyössä