Johanna Rusasen pojasta :Yrjö Vernon Aleksanteri

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Justiina
Alkuperäinen kirjoittaja badass:
siis vaikka nimi yrjö on historiallinen jne, niin aivan fakta on se, et lapsi saa kuulla nimestään. toivottavasti tulee paksunahkainen poika joka on sen pilkan yläpuolella.
mä en ikinä antais lapselle nimeä yrjö tai jorma tms ihan vaan et varmana tulis paskaa lapselle niskaan.

Minusta on hienoa, että nimi tulee isoisien mukaan.

Todella paljon onnea koko perheelle !
Perhe Rusanen-Kartano on niin miellyttävän näköinen ja oloinen kokonaisuus ;)

 
Savon Sanomissa luki, että lapsen kutsumanimi on Aleksanteri. Vernon- nimi puolestaan tulee tv-ohjelmasta Sydämen asialla, huumoria siis riittää perheessä =) , mikä ei huono asia olekkaan!
Yrjö-nimestä tulee ainakin minulle mieleen pitkä ja komea mies :D
 
Santi
Alkuperäinen kirjoittaja DixieChick:
Ymmärsin, että Yrjö Aleksanteri tuli molempien suvuista...olisivat laittaneet järjestyksen vaikka Vernon Yrjö Aleksanteri...tuo Yrjö on meinaan mun mielestä aikas kamala ja vielä kutsumanimenä... :x Mutta Vernon ja Aleksanteri toimii erinomaisesti mun mielestä!!

Yrjö Vernon Aleksanterin kutsumanimi on Aleksanteri!! hienoa Antilta ja Johannalta kun jatkavat suvussaan tuota nimeä!
 
Makustelija
Jos nyt jätetään sivuseikaksi se yrjö-sanasta väännetty synonyymi ja keskitytään ihan nimeen nimenä, niin pitää sanoa, että ei nimi, jossa on Y ja Ö kirjaimia voi koskaan kuulostaa kauniilta. Näin se vaan on.
 

Yhteistyössä