johanna kirjakerhosta...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

äiti

Aktiivinen jäsen
20.01.2004
3 643
0
36
onko hiljattain liittyneitä paikalla???
siin oli mukana joku kimono/aamutakki.
minkähän kokoinen se on?
ajattelin sen äidille antaa äitienpäivänä, mut meidän äiti kun on kunnon mummo mitoissa eli leveälanteinen. niin mahtaako se mahtua?
en osaa arvioida kokoa ja siin ei mitään kokolappua ollut. :whistle:

Mulla on semmonen, vaaleanpunainen kirjottu, ihan nätti. Kietaisumallinen kun on, niin se kainalon alle sisäpuolelle tuleva kiinnitysnauha on kyllä liian korkealla, eli ei pysty käyttämään, mutta onneksi siinä on tuo vyötäisillä oleva nauha ulkopuolella, minkä kanssa saa köytettyä kiinni. Ja jää sitten tissit paljaaksi, jos joku ilta on miehen kanssa sävyisä ilta:)

Kyllä mahtuu äitillesikin!

\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2007 klo 15:24 Mulla kirjoitti:
Mulla on semmonen, vaaleanpunainen kirjottu, ihan nätti. Kietaisumallinen kun on, niin se kainalon alle sisäpuolelle tuleva kiinnitysnauha on kyllä liian korkealla, eli ei pysty käyttämään, mutta onneksi siinä on tuo vyötäisillä oleva nauha ulkopuolella, minkä kanssa saa köytettyä kiinni. Ja jää sitten tissit paljaaksi, jos joku ilta on miehen kanssa sävyisä ilta:)

Kyllä mahtuu äitillesikin!

siis miten jää tissit paljaaks? onko kenties niin huonon mallinen ettei saa kunnolla laitettua? kysyn vaan, kun mun äiti on leski ihmisii nii ei tarvii miestä säväyttää..

Yhteistyössä