Johanna Kirjakerho

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Voi p***kele! Oon vuosia sitte liittynyt Johanna Kirjakerhoon ja ilmeisesti oon lukenut kerhosäännöt huolimattomasti. Nyt sieltä tuli kirje, että koska en ole tilannut kahteen vuoteen, kerho päättää jäsenyyden ja perii liittymistarjouskirjoista lisäveloituksen. ARGH!!
Täytyy vissiin sitte nyt tilata sieltä kirjoja muutamalla kympillä, että saa edes jotain hyötyä.

Alkuperäinen kirjoittaja äippä:
Alkuperäinen kirjoittaja emmamma:
Mulle tuli kans nelisen vuotta sitten. 80?:n laskun sain. Ja niin paskoja kirjoja aina kk:n kirjana, ettei tosikaan :o

Miten siieltä noin iso lasku tuli? Maksoitko?

Olin vissiin kohtuu kalliita kirjoja tilannu liittymisetuna :snotty: Tilasin tuolla summalla jotain kirjoja. Ennemmin niin ku heittää 80? kankkulan kaivoon..

Alkuperäinen kirjoittaja äippä:
Mulle tuli kans nelisen vuotta sitten. 80?:n laskun sain. Ja niin paskoja kirjoja aina kk:n kirjana, ettei tosikaan :o

Miten siieltä noin iso lasku tuli? Maksoitko?

Olin vissiin kohtuu kalliita kirjoja tilannu liittymisetuna :snotty: Tilasin tuolla summalla jotain kirjoja. Ennemmin niin ku heittää 80? kankkulan kaivoon..

Juu, kun jos ei osta puuttuvia kirjoja niin tulee lasku niistä mitä on ottanu sillon kun liitty. Mullekin tuli sieltä tänään kirje, ja laitoin sitten mailia, että jos saisin elokuun loppuun asti aikaa tehdä vaadittavat ostot.. Kirjeessä oli että 31.5. mennessä... Saas nähdä..

Mulle tuli kans 31.5 mennessä pitäis maksaa 40? tai ostaa jäsenhintaisia kirjoja. Tilasin yhden kirjan, postikuluineen miltei 20?. Eikä olis varaa siihenkään. Tosi paskaan hetkeen keksineet ton..

Mulle tuli kans sieltä kirje.
4 kerhohintasta piti tilata, laitoin samantien tilauksen. :/ Tuo kirjakerho on kyllä niin perseestä etten kelleen voi sitä suositella, tosi paskoja kirjoja!

Nii ja mun kirjeessä oli että jos ei oo toukokuun loppuun tilannu tarvittavaa määrää kirjoja nii sit ne erottaa ja laittaa laskun. :headwall:

en suosittele kenellekään. Kuukauden kirjoina aina jotain lässynlässyn novelleja :headwall: :headwall: tilasin nyt muutaman lasten kirjan ja eroan kerhosta!

minullekin tuli siis tuo kirje!

Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
pitiköhän ne kaikki kirjat tilata nyt? :o

:kieh: :kieh: tainnut lama iskeä niillekin!

Vissiin toukokuun loppuun mennessä ostovelvoite on täytettävä, jos ei oo nii sit tulee lasku. |O

Minäki tilasin lastenkirjoja, just sellasia joilla oli hinta hitusen päälle kympin eli 10,90? :D ja laitoin samantien irtisanomiseni menemään. Mahtaa kirjakerho menettää aika monta jäsentä tuolla "kampanjallaan". :D

Alkuperäinen kirjoittaja Kaboom:
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
pitiköhän ne kaikki kirjat tilata nyt? :o

:kieh: :kieh: tainnut lama iskeä niillekin!

Vissiin toukokuun loppuun mennessä ostovelvoite on täytettävä, jos ei oo nii sit tulee lasku. |O

Minäki tilasin lastenkirjoja, just sellasia joilla oli hinta hitusen päälle kympin eli 10,90? :D ja laitoin samantien irtisanomiseni menemään. Mahtaa kirjakerho menettää aika monta jäsentä tuolla "kampanjallaan". :D

kyllä. Minulla oli 4 kirjaa ostamatta ja tilasin tyhmyyksissäni 3. Pitää varmaan laittaa yksi tilaus lisää ja erohakemus samantien! Pystyikö sen irtisanomisen tehdä netissä?

Mä taas ihmettelen että mulle ei ole tullut varmaan yli vuoteen kerholehteä. En varmasti ole tilannut sieltä mitään (tai eronneeni), yhdessä vaiheessa vain havahduin että ei ole lehteä näkynyt. Yritin kirjautua sisään kokeillakseni peruuttaa kk-kirjan, mutta eipä olleet tunnuksetkaan enää voimassa. Jospa ovat sössineet jäsenyyteni (toivottavaa,koska en sieltä mitään tilaa..)

Vai onkohan odotettavissa tuo kirje tännekin päin?

Alkuperäinen kirjoittaja joha:

Luultavasti, niillä on varmaan joku rahapula nyt ja ne laittaa kaikille noita kirjeitä. :attn:

Netissä mä ainaki laitoin sen irtisanomisen, varmaan huomenna tulee siitä vastaus...

Luultavasti, niillä on varmaan joku rahapula nyt ja ne laittaa kaikille noita kirjeitä. :attn:

Netissä mä ainaki laitoin sen irtisanomisen, varmaan huomenna tulee siitä vastaus...

Mutta onko teille tullut kerholehti kuitenkin ihan normaalisti? Kun mä en periaatteessa ole edes enää voinu ostaa niitä kirhoja kun ei ole mitään mistä tilata.. Taidan kyllä soittaa pikku puhelun as.palveluun jos kirje kolahtaa...

Mutta onko teille tullut kerholehti kuitenkin ihan normaalisti? Kun mä en periaatteessa ole edes enää voinu ostaa niitä kirhoja kun ei ole mitään mistä tilata.. Taidan kyllä soittaa pikku puhelun as.palveluun jos kirje kolahtaa...

En kyllä muista millon viimeks ois kerholehti tullut!
Onkos sulla se ostovelvoite jo täynnä? Jos sulla on täyttyny se mut et oo tilannu yli 2 vuoteen nii ne on vaan irtisanonu sut eikä oo ilmottaneet siitä...