Johan se aikansa otti ennenku meni HERMOT.

  • Viestiketjun aloittaja bouvou
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
No onpa mukavaa, että hymyni lapsen ja äidin keskusteluille ja katsekontaktin ottavalle lapselle tulkitaan sääliväksi silloin kun kyse on vammaisesta lapsesta.
Tiedoksi, että hymyän helposti kaikille äideille&isille lapsineen kun olen liikenteessä. Tämä siksi, että koen jotain yhteenkuuluvuutta elämäntilanteeni vuoksi.
Säälivä hymy säälivine katseineen ja normihymy on ihan eri asia, ei mua haittaa jos lapselle normisti hymyillään.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma-78:
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
No onpa mukavaa, että hymyni lapsen ja äidin keskusteluille ja katsekontaktin ottavalle lapselle tulkitaan sääliväksi silloin kun kyse on vammaisesta lapsesta.
Tiedoksi, että hymyän helposti kaikille äideille&isille lapsineen kun olen liikenteessä. Tämä siksi, että koen jotain yhteenkuuluvuutta elämäntilanteeni vuoksi.
Säälivä hymy säälivine katseineen ja normihymy on ihan eri asia, ei mua haittaa jos lapselle normisti hymyillään.
Joo. Kyllä sen normaalin, hyvää tarkoittavan hymyn helposti erottaa siitä säälivästä hymystä. Joten ei huolta. Tuskin sinä olet hymylläsi saanut kenenkään mieltä pahaksi :)
 
4ipanan äiti
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
No onpa mukavaa, että hymyni lapsen ja äidin keskusteluille ja katsekontaktin ottavalle lapselle tulkitaan sääliväksi silloin kun kyse on vammaisesta lapsesta.
Tiedoksi, että hymyän helposti kaikille äideille&isille lapsineen kun olen liikenteessä. Tämä siksi, että koen jotain yhteenkuuluvuutta elämäntilanteeni vuoksi.
peesi, samaa mietin...
 
,.,.,
onpa ääliöitä ihmisiä.
itse työskentelen erityislasten parissa ja rakastan työtäni, usein nämä erilaisista kehitysviivästymisistä/synnynnäisistä vammoista kärsivät ihmiset ovat niitä kaikkein vilpittömimpiä ja tunteensa näyttäviä ihmisiä. he uskaltavat näyttää ilon,surun, eivätkä teeskentele yhtään mitään. osaavat nauttia elämän pienistäkin asioista :)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
missä päin asutte?
Pohjanmaa. Miksi?
Mietin vaan että jos asutte tosi pienellä paikkakunnalla niin ehkä siellä enemmän "pelätään" kaikkea erilaista ja "normaalista" poikkeavaa? Tuntuu, että täällä pk-seudulla on jo niin sekalaista sakkia ettei heti tuijoteta jos joku on erilainen..
 

Yhteistyössä