Johan on taas pienestä kiinni... (eskari-asiaa)

Meillä on tämän kuukauden poikkeusjärjestely tuon hoitoonmenon suhteen miehen työn takia, koska hänen täytyy tuurata pomoaan kolmena keskiviikko-aamuna ja on kotona vasta 9.30 (tekee siis yötyötä).

Äsken eskarista niiden "ope" soitti ja ihmetteli, että miksi tyttö oli eilen tullut vasta 10.00 hoitoon ja näin jäi esiopetuksesta pois :eek: Olen ilmoittanut tästä poikkeusjärjestelystä hyvissä ajoin ja painottanut tämän olevan vain 3 keskiviikon asia, mutta silti asiasta tuli ihan kamala haloo :eek: :eek: Sitä jäkätystä vaan jatkui ja jatkui... :(

Mä luulin, että esiopetus on vapaaehtoista :ashamed:
Lisäksi tyttö osaa jo lukea ja kirjoittaa, joten ehkä tämä poissaolo ei kaada maailmaa?!
Pitäiskö mun nyt sitten lähteä kävellen noita viemään tämän mahan kanssa 5 km matka? Vai ostaa toinen auto 3 viikoksi käyttöön? :headwall:

*ärsy*
 
just
no olipa omituinen eskari täti. vapaaehtoista se on. ja kun ilmoitettukin ajoissa, niin eihän tossa pitäs olla mitään.

meillä on sillai, että maanantait lapsi on kotona kun olen vapaalla ja sit jos miehellä on vapaata viikolla ei lapsi lähde eskariin/hoitoon. koska meilläkin yksi auto vain käytössä, niin olisi mahdotonta jomman kumman vapaa päivänä lähte viemään lasta hoitoon tai vain eskariin.

 
pah
No siellä saattaa olla joku juttu menossa, jossa tyttöä tarvitaan. Esim joulujuhlaohjelman harjoittelu tms.projekti. ei se pelkkää lukemisen opettelua ole! olisit sitten kysynyt siltä jäkättäjältä mikä on ongelma!
 
Alkuperäinen kirjoittaja pah:
No siellä saattaa olla joku juttu menossa, jossa tyttöä tarvitaan. Esim joulujuhlaohjelman harjoittelu tms.projekti. ei se pelkkää lukemisen opettelua ole! olisit sitten kysynyt siltä jäkättäjältä mikä on ongelma!
Kylläpä olet ystävällinen...
Jos olen sanonut tästä asiasta hyvissä ajoin niin kyllä heidän olisi pitänyt tietää.
Ja voit uskoa, että yritin kysyä - vastaus oli ympäripyöreästi "lapsi jää jälkeen", "muut menevät edelle" jne.
 
pah
Alkuperäinen kirjoittaja Develly:
Alkuperäinen kirjoittaja pah:
No siellä saattaa olla joku juttu menossa, jossa tyttöä tarvitaan. Esim joulujuhlaohjelman harjoittelu tms.projekti. ei se pelkkää lukemisen opettelua ole! olisit sitten kysynyt siltä jäkättäjältä mikä on ongelma!
Kylläpä olet ystävällinen...
Jos olen sanonut tästä asiasta hyvissä ajoin niin kyllä heidän olisi pitänyt tietää.
Ja voit uskoa, että yritin kysyä - vastaus oli ympäripyöreästi "lapsi jää jälkeen", "muut menevät edelle" jne.
no sitten se on eskarin ongelma eikä teidän. Anna olla.
 
niin
Meillä myös yks eskritäti niin nipo,et huh,huh. Kerran hain 10min. ennen kuin piti...Kamalaa nipotusta tuli. Valitin johtajalle joka oli ihan et mitä ihmettä!!! Jätä omaan arvoonsa moinen täti!!
 
ei ole asiallista
Sanoitko sinä asiasta silloin aiemmin tälle eskariopelle suoraan, vai jolle kulle muulle samassa talossa? Meinaan vain kun monesti esikoululaiset opettelevat viikkorytmiä siten, että joka viikonpäivä on jokin oma teemansa (esim. maanantaina kirjaimia, tiistaina numeroita, keskiviikkona askartelua , torstaina luonnontietoa, perjantaina tarinapäivä yms.) ja silloin kolme peräkkäistä keskiviikkoa on aika paljon pois. Tietenkään open käytös ei ollut millään lailla oikeutettua, mutta tuli vain sellainen käsitys, että tämä ope ei ole saanut tietoa ja lapsen poissaolo hankaloittaa jotain tehtävää/juttua.

Saattaisin soittaa uudelleen ja selvittää asiaa tarkemmin tai sitten johtajalle joka voisi asiaa selvittää.
 

Yhteistyössä