Johan oli syy lentää baarista pihalle

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pintelin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
annas ku arvaan, ei ollu normi räkäpaikallinen kyseessä?
mut joo, yleensä ihmiset lentää syystä pihalle vaikka olen minäkin tapauksia nähnyt joissa tämmöstä täysin syyttä vain siksi et pokea sattuu huvittaan tehdä se... meillä yks tämmönen kusipää töissä joka potkii väkivaltaisesti porukkaa pihalle joka ilta, etsii tekosyyn tai itse alkaa haastaan riitaa.
Ei ollu mikään räkälä kyseessä ja tää tapahtu tampereella..

Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
annas ku arvaan, ei ollu normi räkäpaikallinen kyseessä?
mut joo, yleensä ihmiset lentää syystä pihalle vaikka olen minäkin tapauksia nähnyt joissa tämmöstä täysin syyttä vain siksi et pokea sattuu huvittaan tehdä se... meillä yks tämmönen kusipää töissä joka potkii väkivaltaisesti porukkaa pihalle joka ilta, etsii tekosyyn tai itse alkaa haastaan riitaa.
Ei ollu mikään räkälä kyseessä ja tää tapahtu tampereella..

jaahas :laugh:

ulos baarista, 2 pokea heitti mut ja takki heitettiin perässä. Helsingissä oli joskus 90-luvulla sellainen "hevaripaikka". Yhtenä iltana yks kundi meni mun ohi ja sanoi "sinäkin tuollainen huora". Sanoin miehelle, että anteeksi vaan mitä? Tämä kundi näytti pokeille, että tulkaa tänne.
Sanoi niille, että käyttäydyn huonosti ja lensin sen siliän tien ulos. Taisi olla joku "kuuluisa" tyyppi tai poken kaveri, koska en oikeasti tehnyt muuta kuin esitin asiallisen kysymyksen.
Että sellainen sovinistijuottola. En ole toiste käynyt, ei kai sitä paikkaa enää olekaan...

joo mäkään en päässy sisälle yks viikonloppu kun passi ei kelvannu vaikka vielä 2 vuotta voimassa. just tällästä pokejen vittuilua onse niin kiva kun saa päättää kuka pääsee sisälle ja kuka ei.. kiitos vaan sinne kuopion virtaseen >:(

Yhteistyössä