Joo muakin häiritsi se, että ne siinä koko ajan venkoili ja höpisi :/Alkuperäinen kirjoittaja Wilma-73:Niin ja mua vaivasi kun ne tytöt höpötteli sen kirkollisen siunauksen aikana....Ei kovin kivalta näyttänyt! Mutta pari muuten tuntui aika vauhdikkaalta!
täh??Alkuperäinen kirjoittaja kristallilapsi04:mua ja HS ärsytti suunnattomasti se kuseva koira ja ne vaan pyyhittiin pois ja lapset meni siel plus että koira joi vessan pöntöstä..
Ne oli morsiusneitoja, ei kaasojaAlkuperäinen kirjoittaja cukkis:juu oli aika erikoinen pari...tai siis perhe...tai jotain outoa oli...niillä oli kaasoinakin omat lapset eikä ystäviä...minusta se vähän outoa.....tuli kyllä pakostakin mieleen että näinköhän he ovat yhdessä loppu elämän....
mä taas nauroinAlkuperäinen kirjoittaja kristallilapsi04:mua ja HS ärsytti suunnattomasti se kuseva koira ja ne vaan pyyhittiin pois ja lapset meni siel plus että koira joi vessan pöntöstä..
Se on sitä elämää, ei mitään hienostelua.Alkuperäinen kirjoittaja kristallilapsi04:mua ja HS ärsytti suunnattomasti se kuseva koira ja ne vaan pyyhittiin pois ja lapset meni siel plus että koira joi vessan pöntöstä..
Uusia jaksoja noi on, tai siis kesältä 2008Alkuperäinen kirjoittaja ++:miksiköhän nuo näyttää noita viimevuotisia satuhäitä?
aivan,kyllä meilläkin on juotu pöntöstä ja pissattu lattiallaAlkuperäinen kirjoittaja pinsku:Se on sitä elämää, ei mitään hienostelua.Alkuperäinen kirjoittaja kristallilapsi04:mua ja HS ärsytti suunnattomasti se kuseva koira ja ne vaan pyyhittiin pois ja lapset meni siel plus että koira joi vessan pöntöstä..
Eikös sillä naisella ollut neljä tyttöä, joista yksi kuollut. Ja miehellä kolme poikaaAlkuperäinen kirjoittaja ad:Montako niitä lapsia oli?
Ymmärsin, että miehellä kahdesta eri suhteesta neljä lasta, naisella myös neljä lasta, lisäksi 16-vuotiaalla tyttärellä oli taapero, joiden lisäksi vielä juuri kuolleen tyttären lapset. Huh...Alkuperäinen kirjoittaja ad:Montako niitä lapsia oli?
no ei ainaka viimexi ollu ku sama ku edellisenä vuonnaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Uusia jaksoja noi on, tai siis kesältä 2008Alkuperäinen kirjoittaja ++:miksiköhän nuo näyttää noita viimevuotisia satuhäitä?