Johan oli mainos nelosen tulevasta dokkarista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja nivea:
Alkuperäinen kirjoittaja Greeata:
Nelosella dokkarin esittelyssä sanotaan näin: "Dokumentissa nähdään muun muassa venäläisiä kirurgeja, jotka siirsivät miehen peniksen tavanomaisesta paikasta käsivarteen."

:o :o :o

No tietty onhan se helpompi naista lykkiä käsivarressa olevalla vehkeellä, ku ei tarvi ruveta pöksyjä riisumaan...hihat vaan ylös ja hommiin :laugh:

:D on se nykyaikana kätevää

=D

Että mä räjähdin nauruun ku näin vasta ekaa kertaa sen oliko se DNA:n mainoksen ku se nainen oli linja-autossa ja kehui kuinka se aiko rakastella pitkään ja hartaasti sen miehen kans ja kokata jotain tulista ruokaa vaikka se ukko saakin niistä ilmavaivoja!!Minä kuuntelin että häh?! :laugh: :laugh: :laugh: :D

juuh meikäki eile oikein kohisti katseen et häh mikäs tää ohjelma on, ja piti laittaa nauhalle, ni saa huomen sit rauhassa kattoo sen. :D

Alkuperäinen kirjoittaja nivea:
Alkuperäinen kirjoittaja Greeata:
Nelosella dokkarin esittelyssä sanotaan näin: "Dokumentissa nähdään muun muassa venäläisiä kirurgeja, jotka siirsivät miehen peniksen tavanomaisesta paikasta käsivarteen."

:o :o :o

No tietty onhan se helpompi naista lykkiä käsivarressa olevalla vehkeellä, ku ei tarvi ruveta pöksyjä riisumaan...hihat vaan ylös ja hommiin :laugh:

:D on se nykyaikana kätevää

Mä repesin, mun oli pakko näyttää miehellä tää teidän juttu. Sekin repes
:laugh: :laugh: :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja ööö:
Siis KÄSIVARTEEN??????!!!!???

Se dokkari tuli jo. Siinä oli ihminen, jolla ei ollut eturauhasta eikä munasarjoja ja sen sukuelimet näytti siltä, kuin sillä olis ollut pimpassa keskellä pieni pippelin pää. Geneettisesti se oli mies. Sille tehtiin ihonsiirroilla ja silikonista penis. Leikkauksen ajaksi se peniksen päältä näyttävä osa siirrettiin käsivarteen, että siihen saahtiin verenkierto. Sitten sille rakennettiin se penis, johon liitettiin päähän siitä käsivarresta takaisin se peniksen pää, jossa oli tunto. Leikkaus kesti yli 11 tuntia.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras :
Tulihan tuo katottuu ja voe hyvää päivää...Sillä vikalla hepulla ei tainnut ihan kaikki olla kotona...

Niin se, joka thtäs siihen, että munien ympärysmitta olis 60cm?
Se oli kammottava. Penis oli isompi kuin miehen pää, sellainen inha lihamöykky ja mies silitteli sitä ylpeänä. Ja pallit oli kuin kolmella tai neljällä sonnilla yhteensä. :X

Yhteistyössä