Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ahaa, mää vähän arvelinkin.Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:Noita lukkoja alkoi näkymään ketjuissa. Varmaan pari tuntia ollut palstalla jo meno sellaista että milloin vaan vois alkaa ketjuja lukittumaan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Soraya:Lukothan napsahtaa, kun ketju on venynyt jo turhan pitkäksi ja kaikki sanottava on siinä jo sanottu. Olisi vain saman jankkausta.
Toinen syy on se, että samasta aiheesta on liuta aloituksia, niin mitä niitä kaikkia suotta pitää esillä täyttämässä ensimmäistä sivua.
Niin. Asia pitää sanoa lyhyesti ja ytimekkäästi (Töllistä mallia!), sen jälkeen siirrytään toisiin viesti-ketjuihin. Ei vaikeaa ollenkaan!Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:Alkuperäinen kirjoittaja Soraya:Lukothan napsahtaa, kun ketju on venynyt jo turhan pitkäksi ja kaikki sanottava on siinä jo sanottu. Olisi vain saman jankkausta.
Toinen syy on se, että samasta aiheesta on liuta aloituksia, niin mitä niitä kaikkia suotta pitää esillä täyttämässä ensimmäistä sivua.
Ja jos juttu lähtee eri suuntaan niin sitten sanotaan että jutut eksyivät niin aiheesta että ketju lukittiin, asiasta ei saa siis puhua samoja näkökulmia eikä uusille urille saa mennä.
Ei nämä säännöt ikinä minun jakeluun mene, mutta ei kai niiden tarvitsekaan. Miten joku ihminen voi päättää kaikkien muiden ihmisten puolesta että tässä ketjussa ei tule olemaan enää yhtään uutta näkökulmaa, sehän vaatii jo telepaattisia kykyjä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Soraya:Niin. Asia pitää sanoa lyhyesti ja ytimekkäästi (Töllistä mallia!), sen jälkeen siirrytään toisiin viesti-ketjuihin. Ei vaikeaa ollenkaan!Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:Alkuperäinen kirjoittaja Soraya:Lukothan napsahtaa, kun ketju on venynyt jo turhan pitkäksi ja kaikki sanottava on siinä jo sanottu. Olisi vain saman jankkausta.
Ja jos juttu lähtee eri suuntaan niin sitten sanotaan että jutut eksyivät niin aiheesta että ketju lukittiin, asiasta ei saa siis puhua samoja näkökulmia eikä uusille urille saa mennä.
Ei nämä säännöt ikinä minun jakeluun mene, mutta ei kai niiden tarvitsekaan. Miten joku ihminen voi päättää kaikkien muiden ihmisten puolesta että tässä ketjussa ei tule olemaan enää yhtään uutta näkökulmaa, sehän vaatii jo telepaattisia kykyjä![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Yök:Ihmettelen vaan, että miksi mun aloitus napsahti lukkoon? KJs tekee taas uuden irstailu aloituksen...
Alkuperäinen kirjoittaja jurristi harmaana:No, olihan tuo napsahtelu odotettavissa!Tosin mun mielestä uhrin/marttyyrin viitta ei sovi tai kuulu tällä palstalla kenenkään harteille eli toisin sanoen jokainen osallinen voisi kurkkia sieltä peilistä myös sitä omaa kuvaansa ja miettiä niitä syntyjä syviä...=)
Alkuperäinen kirjoittaja Kapteeni Jack Sparrow:Alkuperäinen kirjoittaja Yök:Ihmettelen vaan, että miksi mun aloitus napsahti lukkoon? KJs tekee taas uuden irstailu aloituksen...
joo, älä avaa.. jooko?
-miksi tädillä on naama sininen?
-sen pipo kiristää liikaa..
Alkuperäinen kirjoittaja Yök:Alkuperäinen kirjoittaja Kapteeni Jack Sparrow:Alkuperäinen kirjoittaja Yök:Ihmettelen vaan, että miksi mun aloitus napsahti lukkoon? KJs tekee taas uuden irstailu aloituksen...
joo, älä avaa.. jooko?
-miksi tädillä on naama sininen?
-sen pipo kiristää liikaa..
Älä kirjoita, jooko, pliis!
KJs tekee taas uuden irstailu aloituksen..
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:Alkuperäinen kirjoittaja jurristi harmaana:No, olihan tuo napsahtelu odotettavissa!Tosin mun mielestä uhrin/marttyyrin viitta ei sovi tai kuulu tällä palstalla kenenkään harteille eli toisin sanoen jokainen osallinen voisi kurkkia sieltä peilistä myös sitä omaa kuvaansa ja miettiä niitä syntyjä syviä...=)
Älä hyvä ihminen edes esitä tuollaista vaihtoehtoa, tähän aikaan illasta en todella katso itseäni peilistä, ei tulis koko yönä uni silmään![]()
Alkuperäinen kirjoittaja jurristi harmaana:No, jos Kotilehmä huomenaamulla ihan varovasti kurkistat?...Kyllä tässä yöunien tarpeessa alkaa olla itse kukin. Jaksais vaan raahautua vielä tuonne alakertaan nukkumaan. Pitää varmaan teipata lappu selkään miehelle viestiksi, että tänä yönä ei kannata herätellä...
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja tundra:Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:Alkuperäinen kirjoittaja jurristi harmaana:No, olihan tuo napsahtelu odotettavissa!Tosin mun mielestä uhrin/marttyyrin viitta ei sovi tai kuulu tällä palstalla kenenkään harteille eli toisin sanoen jokainen osallinen voisi kurkkia sieltä peilistä myös sitä omaa kuvaansa ja miettiä niitä syntyjä syviä...=)
Älä hyvä ihminen edes esitä tuollaista vaihtoehtoa, tähän aikaan illasta en todella katso itseäni peilistä, ei tulis koko yönä uni silmään![]()
Peilit on pimeällä rohki pelottavia kapistuksia.
Tiä vaikka sieltä joku muu kurkkais seläntakaa. Vaikka mode
![]()