JÖSSES ihmisten käytöstapoja

Tyttö oli viime yön mummulassa yökylässä ja kun lähettiin sieltä niin ajattelin uskaltautua hulluillepäiville,vielä rattaiden kanssa.:headwall:

Päästiin noin puoleen väliin toista käytävää niin naishenkilö oli kävelemässä eteenpäin kun yhtäääkkiä päättikin kääntyä ja tömähti suoraan meidän rattaisiin. Mulkaisi mua niin että,jos katse voisi tappaa en kirjottaisi tätä tässä :) sitten sanoi et painu kakaroines muualle WTH???
Vieläkun toi 3v imee kaiken,heti "äiti mikä 0n kakara" no minä vaan nakkelin niskojani ja lähin meneen ,kunnes sellaine lady nainen suihkas sieltä hyllyjen vällistä korkkareineen meidän eteen
En siis ehtinyt tekeen mitään ja osuin rattaiden renkailla hänen kantapäilleen,hän avasi sitten suureen ääneen toittotti et tollasia ylimielisiä ämmiä noi yht on kun täytyy muutaman sentin tarjousten takia ajaa toisten yli olin :O sitten sanoi että ei lapset kuulu AIKUISTEN OSTOSPÄIVILLE....

Lähdettiin kotiin,ekaan bussiin ei mahduttu ja kun seuraavaan päästiin niin siellä oli yhden äidin vaunut silleen poikittain et vei 2 vaunun paikan ja kun ystävällisesti siirtämään rattaita,jotta mekin mahtuisimme,tämä äiti tiuskasi,ettei ehdi ,kun imetän:O täpötäydessä bussissa n 2-2.5v lasta.... tää toinen äiti sit siirsi niitä....

oltiin täällä meidän asuinalueella niin sellainen keski-ikäinen nainen jutteleen kun tyttö kiukutteli siinä väsymystään,kysyi tytöltä et mikäs tämän pikkuisen nimi on? Meidän neiti totesi että mä en oo enään pieni oon iso oon 3vuotta ja mun nimi on Annu xxxxx xxxxxx xxxxxxnen osaa siis sanoa koko nimensä tää nainen kysyy et jaa HANNU?? kun tyttö sanoo kaikki nimensä :O

Sanoin et kuin se on Annu. sitten täti alkoi arvostelemaan nimeä ja sitä kuinka me nykyäidit ei ajtella että lapsi käyttää nimeä koko elämänsä,et tollasia lempinimiä annetaa,perään kysymys et eihän oo lyhenne Annukasta tai Anniinasta,sanoin et ei ole et on ihan tuo nimi......

sanoinkin että pistän kädet kyynerpäitä myöten ristiin,kun päästään kotiin.

meitä joka junaan,mutta jonkinlaisia käytöstapoja,ja mä en ainakaan lähtisi mistään rahasta lähtisi tuon 3v kanssa,ilman rattaita kaupunkiin. On villi ja sitten,on niin pienikokeinen,että meillä vielä rattaat AINA kaupunkireissuilla käytössä.
 
tänään hulluillla päivillä
Meillekin (minä ja kaksi lasta) eräs vanhempi "herrasmies" ystävällisesti ilmoitti että helvetti kun täytyy seistä keskellä tietä, saatana kun ei ohi meinaa päästä. Kiva siinä sitten selitellä lapsille, että miksi setä kiroilee.
 
Alkuperäinen kirjoittaja tänään hulluillla päivillä;24787579:
Meillekin (minä ja kaksi lasta) eräs vanhempi "herrasmies" ystävällisesti ilmoitti että helvetti kun täytyy seistä keskellä tietä, saatana kun ei ohi meinaa päästä. Kiva siinä sitten selitellä lapsille, että miksi setä kiroilee.
Olisit kertonut sedän kuullen lapsillesi hymyillen, että Hulluille päiville tulee ympäri Suomea hulluja ihmisiä huutelemaan hölmöjä =)
 
Stockalle
Hih, mä arvasin heti sun otsikostasi, että kyse oli Hulluista päivistä.. Oli sulla melkoinen päivä! Suomalaisista tuntuu tulleen oikeasti tosi itsekkäistä p..sia. Kun on viettänyt ulkomailla jonkun aikaa, sen eron oikein huomaa. Toivottavasti sentään löysit jotakin kivaa, ettei päivä mennyt ihan plörinäksi!
 
"an-nikki"
Olen vastannut lapselle vastaavanlaisessa tilanteessa vanhemman "herras"miehen tai rouvan uhotessa, että setä/täti on jo NIIN vanha että on unohtanut mitä sedän/tädin äiti on opettanut hyvistä käytöstavoista. Hyvin on hiljentänyt meuhkaajat. :)
 
Kermakakku
Miksi sitä kakaraa piti raahata hulluilla päivillä? Ei se ole mikään lasten paikka. Tavarataloissa laahaaminen on lapsille kurjaa, ja hyökkäysvaunumammat tukkivat joka paikan. Ei siellä ole kenelläkään herkkua, saati sitten että siellä on näitä vaunuja väsymystä ja turhautumista ja hikeä kiljuvine kakaroineen joka paikassa poikittain.
 
Miksi sitä kakaraa piti raahata hulluilla päivillä? Ei se ole mikään lasten paikka. Tavarataloissa laahaaminen on lapsille kurjaa, ja hyökkäysvaunumammat tukkivat joka paikan. Ei siellä ole kenelläkään herkkua, saati sitten että siellä on näitä vaunuja väsymystä ja turhautumista ja hikeä kiljuvine kakaroineen joka paikassa poikittain.
On siellä Stockan Herkku kaikille halukkaille alakerrassa =)
 
"vieras"
Täytyy sanoa, että kyllä tulee väliin ihmeteltyä mitä idiootteja vaunuineen tunkee sinne hulluille päiville. Yhdelläkin oli muksu ilman vöitä vaunuissa siellä kaiken tungoksen keskellä. Sitten vaan yhtäkkiä pysähtyy tukkimaan koko kulkureitin laittaakseen lapsen kiinn vöihini, kun nousi seisomaan siellä vaunuissaan. Kukaan ei päässyt sitten kulkemaan minnekään. Toiset idiootit taas jäivät seisomaan rullaportaiden alapäähän. Kivaa tulla alas täpötäysiä rullaportaita, kun ei mihinkään päin pääse väistämään, kun yhdet seistä tönöttävät edessä.
 

Yhteistyössä