Jörnisitkö mustaa miestä?

• Viestiketjun aloittaja c")
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Paaluttaa, rakastella, panna, naida, tehdä sitä, pistää, hässiä, bylsiä, kuksia, kutea, laittaa, asettaa, sijoittaa, lävistää, puhkaista, tuikata, sysätä, injektoida, ruiskuttaa, painaa, polkea, polkaista

"vieras"
jos olisin alkanut seurustella mustan miehen kanssa, niin kyllä.

Mutta en ole, ja koska olen naimisissa valkoisen miehen kanssa (ihan muista syistä kuin ihonväri) ja olen jo yli 40v ja en kovin varakas, niin todennäköisyys siihen että koskaan harrastaisin seksiä mustan miehen kanssa on kovin, kovin pieni.

JOs tulee ero, eikä enää käy flaksi ja pitää ostaa seksiä, niin ehkä sitten. Eikös se ollut Balilla kun kaikki saa jos vaan on rahaa?

Heippavaan
En jörnisi ketään muita kuin omaa miestä.

En etsi tietyn väristä miestä, vaan odotan jörnimiskumppanilta ennen kaikkea henkistä yhteyttä. Olen asunut Afrikassa ja tutustunut moniin eurooppalaistuneisiin afrikkalaisiin, mutta kenenkään heistä kanssa tätä yhteyttä ei ole syntynyt. Toisaalta sama pätee 99 prosenttiin suomalaisista miehistä.

Kaikkein viimeiseksi jörnisin rasistia.

Toki.

Ei se silti sitä tarkoita että helmat heilahtaa ylös heti kun saan näköpiiriini yhdenkään mustaihoisen (anteeksi ranskani :D) pantavannäköisen miehen.
Mä olen aviossa ja hieno nainen siinä kohden. :snotty:

Ainoastaan aasialaiset miehet eivät mitenkäänpäin innosta, en tiedä, pieniä ja ohuita- jokin heissä on että en nyt koskaan ole ajatellut heitä 'siinä mielessä'.

"Jare"
Miehenä vastaan että eräs ystäväni tapasi mustan naisen, hän hehkutteli siitä miten on seksikäs ja ihana, pisti kuviakin näytille. Kun totesin että en niin lämpene, ei ole mun juttu niin ystävä melkein suuttui. Onhan noita kauniita tummia emäntiä hollywoodissa, mutta en vain osaa eroottisesti heitä ajatella. Kyllä perus suomitytöt lämmittää eniten sydäntä.

Just niin
[QUOTE="vieras";24924292]Olen rasisitinen hetero[/QUOTE]

Sinä siis mielummin tyydyt vaaleanpunaiseen töpselinokkaan, jolla on pieni muna?

Taitaapi hetero-rasistin märkä päiväuni olla isomunainen musta mies!

Yhteistyössä