joensuusta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ketään
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minä olen Ilomantsista, mutta eihän tämä välimatka maailmoja kaada. Minullekkin uudet ystävät kelpaisi. Meillä isukki töissä ja minä 2 lapsen kanssa kotona. Jos tuntuu, että haluat tutstua niin meilaile.. sussu79@hotmail.com

täällä yksi "välillä töissä ja välillä kotona" äiti Joensuusta :) 2,5vuotias poika ja mies löytyy kotoa ja toista odotellaan la.7/05. mun osote on tiitu24@yahoo.com ,kirjottele!

Olen myös koti äiti joensuusta. Minulla on kaksi tyttöä -00 ja -04 syntyneet. :wave: Asustele Kissamäessä avomieheni ja lasten kanssa. Jos kiinnostaa niin spostia saa laittaa. =) osoite olisi s.pajula@luukku.com

Täällä myös 24-vuotias äiti Joensuusta.Tällä hetkellä opiskelen ja olen kotona 1,5-vuotiaan tytön kanssa ja la 2/05. Saa kirjoitella
Miitu_iitu@hotmail.com :)

:wave: Moikka!
Täällä ois kolmen lapsen (-97, -98 ja -01) äiti Joensuusta. Opiskelen viel hetken ja sit jään kotiin. Uudet ystävät ois tervetulleita :)
Jos kiinnostaa niin pistä mailia tai jos messenger on käytössä niin tuolla osoitteella mut voi lisätä siihenkin! lumikki78@hotmail.com
MYÖS MUUTKIN SAA KIRJOITELLA!!! :)

MOI
Täällä ois kans yks kotiäiti niinivaaralta... muuttanut joensuuhun toukokuussa ... eikä paljon oo tullu tutustuttua keneenkään... ja kolme vuotias venla tyttö kaipaa leikki seuraa...
mailaile... saa muutkin mailata =)

armi_liikamaa@hotmail.com

Minä olen muuttanut viime vuoden loppupuolelle Tuupovaaraan, 25v ja kaksi tyttöä, 4v ja 6kk. Enkä tunne KETÄÄN täältäpäinkään. Kaikki saapi kirjoitella...

lily79@luukku.com

Yhteistyössä