Joensuussa asuvia? Tiedättekö vuokra-asunnoista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Kuinka vaikeaa on löytää kaupungin vuokra-asunto? Oltais sinne toiselta puolen Suomea muuttamassa, mutta ei näy vapaita vuokra-asuntoja missään. Laitan tietysti hakemuksen vetämään, mutta näyttää kyllä olevan vapaat asunnot harvassa...

Alkuperäinen kirjoittaja jns:
riippuu ihan et minkäkokoista olet hakemassa? isompia asuntoja taitaa saada paremmin kuin pienempiä.

itse ollaan haettu kolmioo joensuusta jo yli vuoden ajan eikä ole löytynyt.. että aika kiven alla taitaa kaikki asunnot olla.

kaverin kanssa oli puhetta, että yksityisellä kaksiot esim maksaaa n.700? ja yksiöit 400?:n molemmin puolin, mutta kokokaan ei päätä niissä huimaa

ööö.. miks hyttitiellä utrassa tuntus olevan kokonaisia rappuja vapaana? ehkä sinne ei kyllä kukaan vähänkään järissään oleva halua? tai sit siellä asuu väkeä jotka ei käytä verhoja eikä valoja ikinä.

Alkuperäinen kirjoittaja bb:
ööö.. miks hyttitiellä utrassa tuntus olevan kokonaisia rappuja vapaana? ehkä sinne ei kyllä kukaan vähänkään järissään oleva halua? tai sit siellä asuu väkeä jotka ei käytä verhoja eikä valoja ikinä.

minä olen asunut siellä ja ihan kiva paikka oli. Toki muutama idiootti asui mutta niin asuu muissakin taloyhtiöissä samalla tavalla.

Yhteistyössä