Joensuun tatuointiliikkeet!?

  • Viestiketjun aloittaja "Mei"
  • Ensimmäinen viesti
"Mei"
Meinasin ottaa synttärilahjaksi itselleni tatuoinnin, edelliset otettu silloin otto´s tattoon aikaan,ja sitähän ei enää ole...

Eli minnekäs sitten? Kinky´s tattoo?
Mikäs liike on kontiolahdessa?

Tarkoitus ottaa lapsen jalanjälki luultavasti käteen.

Hinnat olivat tuolloin 8 v sitten 70 e ylöspäin,nyt kuulemma jo 150 e ylöspäin?
 
Otto'sin paikalla on Black&Yellow, siellä Inkku tekee hyvää jälkeä.

Itse googletin aikanaan samaa aihetta, Kinkystä oli enemmän huonoa kuin hyvää palautetta netissä. Ton B&Y:n valitsin kaverin suosituksen ja aiempien töiden perusteella.

Kuopiokaan ei oo kauheen kaukana Joensuusta, siellä Tino´s.
 
"Villeville"
Heipä hei, onko kellään (mielellään) tuoreita kokemuksia Hexed inkistä? Sieltä näyttäisi kyllä saavan hienoa kuvaa, mutta mietin liikkeen nettisivujen galleriasta löytyvien kuvien olevan pääosin aika synkkiä, eli tekeekö sälli muutakin? Kuva, jota olen ajatellut, on melko yksinkertainen, jossa on hieman sarjakuvamaista elementtiä, sekä värejä - sanoisinko, että logomainen. Mahtaakohan onnistua?

Tiedän toki, että kysymällä tatuoijalta asia selviää, mutta ajattelin ensin kysäistä netistä, jos jollain on tietoa. Kannattaako edes ylipäätään ottaa yhteyttä asian tiimoilta, kun se mitä haluan on aika kaukana siitä, mitä tuolla yleensä tatuoidaan.
 
vierailija
Heipä hei, onko kellään (mielellään) tuoreita kokemuksia Hexed inkistä? Sieltä näyttäisi kyllä saavan hienoa kuvaa, mutta mietin liikkeen nettisivujen galleriasta löytyvien kuvien olevan pääosin aika synkkiä, eli tekeekö sälli muutakin? Kuva, jota olen ajatellut, on melko yksinkertainen, jossa on hieman sarjakuvamaista elementtiä, sekä värejä - sanoisinko, että logomainen. Mahtaakohan onnistua?

Tiedän toki, että kysymällä tatuoijalta asia selviää, mutta ajattelin ensin kysäistä netistä, jos jollain on tietoa. Kannattaako edes ylipäätään ottaa yhteyttä asian tiimoilta, kun se mitä haluan on aika kaukana siitä, mitä tuolla yleensä tatuoidaan.
 
vierailija
Hexedissä tatuoija suunnittelee mielellään tatskat juuri asiakkaan toiveiden mukaan. Eli todellakin piirtää kuvat itse, ja on siinä helvetin hyvä! Viimeisimmän tietoni mukaan kannattaa varautua parin vuoden jonoon... Mutta se todellakin kannattaa :)
 

Yhteistyössä