U
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja utelias:ukko sano et ois siinnä Ramirentin (tai vastaavan vieressä) eli katotaan löydänkö =)
Alkuperäinen kirjoittaja Anu-78:Lasten megakirppis, Kuurnankatu 47, (Wahllforssinkatu 7-9 vuoden 2009 alusta), Joensuu, ark. 10-18, la 10-16, su 12-16 (lastentarvikkeita)
tossa on nyt toi osoite, eli se on kuurnankadulta muuttanut pois
Alkuperäinen kirjoittaja Koda:Ihan hyvii vaatteita oon sieltä löytänny.. Ja helppohan sinne on mennä : D ! Ihanat myyjätJa ne tavarat/vaatteet mitä oon ostannu on ihan hyväkuntosia ja silleen.. On mulla pöytäki siellä
Ja ne on ihan esillä kaikki tavarat ! Turhaan urputatte >.<
Alkuperäinen kirjoittaja Anu-78:niin, ei kaikilla tosiaan ole ajokorttia saatikka sitten autoa...
mut minkähänlainen paikka lieneen tämä?onko kukaan käynyt?:
MuksuNurkka, Tulliportinkatu 54, ti-pe 10-18, la 9-14
ei näköjään ole maanantaisin sekä sunnuntaisin auki ollenkaan...