Joensuun megakirppis

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja utelas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
no enpä tiedä, entisessä paikassa oli tosi hyvin kaikki esillä, mutta kun muutti niin ei sitä enää löydy. osoite on kuurnankatu 7-9 ja se on siinä tavaratorin takana. mutta ei siellä ollu mitään mainoksia, ne pikku liikkeet vaan siinä kiinteistössä!? ajettiin pari kertaa ohi, ja kerran käytiin siinä pihassa. mutta eipä löytynyt koko kirppistä! :o
 
eikös se oo siinä tuote ja vihanneksen lähellä/pihapiirissä? jos tarkoitatte sitä lasten kirpparia? missä ennen sillon joskus oli kenkätori?

muoks: eli toisessa päässä kuurnankatua, ei siinä missä on tavaratori...
 
Lasten megakirppis, Kuurnankatu 47, (Wahllforssinkatu 7-9 vuoden 2009 alusta), Joensuu, ark. 10-18, la 10-16, su 12-16 (lastentarvikkeita)

tossa on nyt toi osoite, eli se on kuurnankadulta muuttanut pois
 
Miks muuten muuttaavat tuolleen keskustasta etemmäs?Eihän sinne pääse kuin autolliset perheenäitit,tällaset kortittomat niinku mie ,ei tarvihe ajatellakkaan lähtemistä.Aina pittää kyytiä ruinata!Entinen valintakirppiksen paikka oli hyvä,paitsi tais miun rahat mennä jo Instyleen ennenku kirpparille kerkesin :ashamed:
 
niin, ei kaikilla tosiaan ole ajokorttia saatikka sitten autoa...

mut minkähänlainen paikka lieneen tämä?onko kukaan käynyt?:
MuksuNurkka, Tulliportinkatu 54, ti-pe 10-18, la 9-14
ei näköjään ole maanantaisin sekä sunnuntaisin auki ollenkaan...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Anu-78:
Lasten megakirppis, Kuurnankatu 47, (Wahllforssinkatu 7-9 vuoden 2009 alusta), Joensuu, ark. 10-18, la 10-16, su 12-16 (lastentarvikkeita)

tossa on nyt toi osoite, eli se on kuurnankadulta muuttanut pois

prkl! siis se oli siinä viereisellä kadulla! argh, minusta lapussa joka oli entisen paikan portissa luki kuurnankatu 7-9 (tavaratorin vieressä) jos jou ajelee, niin tarkistakaa?!
 
Ihan hyvii vaatteita oon sieltä löytänny.. Ja helppohan sinne on mennä : D ! Ihanat myyjät (: Ja ne tavarat/vaatteet mitä oon ostannu on ihan hyväkuntosia ja silleen.. On mulla pöytäki siellä (: Ja ne on ihan esillä kaikki tavarat ! Turhaan urputatte >.<
 
Alkuperäinen kirjoittaja Koda:
Ihan hyvii vaatteita oon sieltä löytänny.. Ja helppohan sinne on mennä : D ! Ihanat myyjät (: Ja ne tavarat/vaatteet mitä oon ostannu on ihan hyväkuntosia ja silleen.. On mulla pöytäki siellä (: Ja ne on ihan esillä kaikki tavarat ! Turhaan urputatte >.<

Samaa mieltä, löytöjä tekee tooosi edullisesti ja helppo mennä kun isot kyltit on tien vieressä!

 
Alkuperäinen kirjoittaja Anu-78:
niin, ei kaikilla tosiaan ole ajokorttia saatikka sitten autoa...

mut minkähänlainen paikka lieneen tämä?onko kukaan käynyt?:
MuksuNurkka, Tulliportinkatu 54, ti-pe 10-18, la 9-14
ei näköjään ole maanantaisin sekä sunnuntaisin auki ollenkaan...

Erittäin siisti mutta hiukan hintava, kun kuitenkin kyse on käytetyistä tavaroista ja vaatteista. Esim. vauvan velour-puku maksoi 8 euroa. Mikä minusta on paljon.

 
Moi megakirppiksen löydät ku ajelet lidlin ohi etiä päin kuurnankatua ja käännyt liikenneympyrästä oikealle Wahllforssinkatu ja heti vasemmalla puolella tietä vaaleanpunaisessa kyltissä lukee megakirppis, ei voi erehtyy. :) Muksunurkka on varaosamaailman vastapäätä pieni liike. Kallista omasta mielestäni en kyl käytetyistä tavaroista niin paljon maksais ku uusia saa samaan hintaan ja ehkä jopa halvemmallakin,
 

Similar threads

Yhteistyössä