Joensuun lähialue hoix!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kayla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kayla

Vieras
Löytyisikö Joensuun läheltä kaveria/kavereita äidille 30v ja pojalle 1.3v?

Päivät ovat välillä aika yksitoikkoisia ja niihin olisi kiva saada vaihtelua uusien tuttavuuksien kautta.

Viestiä vain tulemaan, jos viestini kolahti

=)

:wave: täällä kans mami vm.-81 ja poika-06 huhuilevat. Laittele yv:tä taikka kirjaile s-postia osoitteeseen rainbow_girl_81@hotmail.com . :) Olisi hirmu mukavaa saada uusia tuttavuuksia äidille ja leikkikavereita pojalle. :) Niin ja joensuussa aika lähellä keskustaa asustellaan. ;) <br><br>

Heips!

Vastauksia olitkin saanut jo, mutta laitanpa minäkin lusikkani (tai oikeastaan sähköpostiosoitteeni) soppaan :)

Olen äitiyslomalla ja välillä olisi mukavaa jutella päivisinkin myös jonkun yli 6-vuotiaankin kanssa =) Ulkoiluseurakin olisi tervetulletta!

Olen siis kahden lapsen äiti Joensuun Karsikosta, lapset on 6-vuotias eskarilainen ja 2 kuukauden ikäinen vauva.
Muutkin kuin alkuperäinen saa ottaa yhteyttä!

tuuliam@webinfo.fi

Hei!

Kiva, että vastauksiakin on tullut. =)

Mun olisi pitänyt älytä laittaa sähköpostini ensimmäiseen viestiin, niin olisitte heti saaneet laittaa suoraan viestiä tulemaan.

Laitan sen nyt eli katjuusa22@luukku.com

Yritän käydä koneella mahdollisimman usein, mutta se on välillä todella vaikeaa, kun on pikku taapertaja nörtti tosi kiinnostunut tietsikasta.

Laittakaa minulle meiliä ja kertokaa itsestänne niin vois jotain aktiviteettia sitten keksiä.

Yhteistyössä