JOENSUU ja lähiympäristö

Heipähei! :wave: Täällä 25-v. äitiliini ja pojanpallero (06/06) Linnunlahdelta huhuilee. :)

Mukava olisi tutustua myöskin toisiin mammoihin/mammaksi tuleviin Joensuun seudulta, koska päivisin aika paljon pojan kanssa kaksistaan olen, kun isukki on opiskelemassa. ;)

Sähköpostiosoitteeni on rainbow_girl_81@hotmail.com

Täällä palstallahan nämä Joensuulaiset äitit ovat...ihmettelin, että missä ovat kaikki...kun ei siis tuolla muilla palstoilla, kuten entäs nyt yms. ole Joensuusta mitään mainintaa. Luulin jo ettei Joensuuta täällä tunnetakaan, vain pääkaupunkiseutuu.

Mites teillä muilla päivät menevät kun olette lapsen/lasten kanssa kotona?

Täällähän meitä muutama on :)

Meidän perheeseen lisäystä vielä odotellaan,
kärsimättömästi. Tosin laskettuun aikaan on
vielä muutama viikko...

Päivät menee vielä omaan tahtiin nukkuessa,
syödessä, siivotessa ja ulkoillessa - milloin
mitenkin.

Kuinkas teillä, onko jo useampia lapsia? Missä päin asutte?

Rantakylässä asustellaan, siis mies, minä ja Elna-neiti. Elna nyt reilu 4 kk. Toista ei ole vielä tulossa, kunhan selviää ensin tuosta ensimmäisestäkin. Niin ja lähinnä kun olen vielä opiskelija niin pitäisi opinnot saada päätökseen ennen kuin lisää lapsia tähän perheeseen.

Päivät menee myös aina miten menee. Lähinnä neitin rytmin mukaan. Aamupäivästä neiti yleensä nukkuu 3 tunnin unet, laitan ruokaa, siivoan ja nyt on ulkoiltu joka päivä. Mielelläni aina kiertelen pitkiä lenkkejä vaunujen kanssa, nyt jo parisen kertaa ihan "Prisman lenkkiä", josta tulee varmaan jotain 6 tai 7 kilsaa.

Jaa-ah, neiti heräs päikkäreiltä..must go!

Yhteistyössä