JOENSUU/HUHMARISSA OLEET!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja dildonen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
unohdin jo mitä piti kysyä..siis hmm..niin joo elikkäs
millainen on tuo perheloma asunto?onko erillinen mökki jossain?
tarviiko viedä liinavaatteet?joo tyhmiä kyselen mulle tuli esitteet ja netistä ei selviä(NE ESITTEET REPI MUN APINAT SILPUKS ENNENKU KERKESIN LUKEE argh!!!)

Alkuperäinen kirjoittaja Täti Avulias:
Ei tartte viedä liinavaatteita. Ja ne on sillain vierekkäin, ja tais olla niin et kaks on aina kiinni toisissaan.

mut ei kai dildonen tarvii parisänkyy!???

usein käynti yrityksen nettisivuilla muuten auttaa..

Alkuperäinen kirjoittaja on:
Ei tartte viedä liinavaatteita. Ja ne on sillain vierekkäin, ja tais olla niin et kaks on aina kiinni toisissaan.

Riippuu kuin paljon niitä dildoja on... :O :D

olen sitä selannu mutten näe noita mitä on mitkäkin mökit kun teksti ei näy selkeesti.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

olen sitä selannu mutten näe noita mitä on mitkäkin mökit kun teksti ei näy selkeesti.

na anna mä katon, mikä sun mökkis numero on?

Muistelenpa että sängyt on mallia kerrossänky eikä nuo asunnot ole mitään luksuslukaaleja. Talvella villasukat tarpeen kun vetää ovista ja ikkunoista. Itse en ole siellä ollut majoittuneena mutta toissatalvena viimeksi kävin kun oli ystävä perheineen siellä ja ajattelin kyllä että ei kiitos... :/

Alkuperäinen kirjoittaja huppaloora:
Muistelenpa että sängyt on mallia kerrossänky eikä nuo asunnot ole mitään luksuslukaaleja. Talvella villasukat tarpeen kun vetää ovista ja ikkunoista. Itse en ole siellä ollut majoittuneena mutta toissatalvena viimeksi kävin kun oli ystävä perheineen siellä ja ajattelin kyllä että ei kiitos... :/

En ole koskaan nähnyt siellä kerrossänkyjä ja ollut useasti. Talvellakin oli ihan lämpöinen olla.

Alkuperäinen kirjoittaja huppaloora:

En ole koskaan nähnyt siellä kerrossänkyjä ja ollut useasti. Talvellakin oli ihan lämpöinen olla.
Eipä ne kaikki asunnot samanlaisia ole. Mutta ainakin tuo oli juuri noita perheloma-asuntoja (kyseessä tuettu loma) ja katsoin tuossa albumista kuvaa joka siltä reissulta on otettu ja kyllä meidän neiti kerrossängyn yläpetillä napottaa..

Noissa asunnoissa 58 ja 63 on VAIN saunat noissa perheasunnoissa.Me oltiin helmikuun eka vkl Huhmarissa.Ja mies ties jo varatessaan ettei joka mökissä ole saunoja.
Sängyt oli tavallisia 80cm,niitä 2 kpl makkarissa.

Yhteistyössä