Joel,vaimo raskaana

• Viestiketjun aloittaja jep
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja mimmu:
no voihan viude.. Mä pidin sitä miaa täysjärkisenä siellä hyypiöjoukossa, mut ei oo kaikki kotona jos varatun kans paneskelee, oikeesti. Se ukko on tietenkin enemmän syyllinen, mut en mä vois koskaan toisen naisen miehen kans alkaa millekään, ja vaimo viel raskaana..!:x
Onhan suhde voinut jatkua kauemminkin, ennenkuin mies on kertonut olevansa varattu. Tai varatuthan aina (kuulema) puhuu että ovat juuri eroamassa. Kyllä vastuu on tällä varatulla.

vieras
mä en ole kuullutkaan että joel melasniemi olisi naimisissa... Aika salaa on sitten häät vietetty, mutta eihän asia mulle kuulu, jos näin on. Toisaalta mä en hirveästi luottaisi myöskään näihin bb:n wanna-be-julkkujen juttuihin...

Höh
Eihän Melasniemi oo edes naimisissa.

Ja te joiden mielestä oli tosi hienoa että sanoi ton telkkarissa: mistä te tiedätte edes että toi on totta, jos joku julkisuudenkipeä naikkonen sanoo hässineensä julkkista? Ihan niinkun nämä Tukiaiset, Rachel Kauppilat sun muut eivät ois väittäneet hoitaneensa puolet sekä Suomen että Jenkkien julkkiksista.

vieras
Miten joku muka päissään keksisi hatusta yhtäkkiä jonkun nimen.. Hullulta tuntuu. Mutta voihan se tietty olla kusetustakin. Yleisesti mua riepoo tässä se, että teillä naisilla tuntuu olevan syyllistävä asenne tätä Miaa kohtaan :) Ihan hullua. Jos mun mies olis pettänyt mua, tuntisin varmasti voimakkaampaa vihaa miestäni kuin tätä "toista naista" kohtaan.

Hölömö
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Miten joku muka päissään keksisi hatusta yhtäkkiä jonkun nimen.. Hullulta tuntuu. Mutta voihan se tietty olla kusetustakin. Yleisesti mua riepoo tässä se, että teillä naisilla tuntuu olevan syyllistävä asenne tätä Miaa kohtaan :) Ihan hullua. Jos mun mies olis pettänyt mua, tuntisin varmasti voimakkaampaa vihaa miestäni kuin tätä "toista naista" kohtaan.
Ai miten joku kännispäissään kertoisi hassuja tarinoita siitä kuinka on ryypännyt Janne Ahosen kanssa, kalastanut kakskytkiloisen lohen ja vetänyt kahtatoista jätkää yhtä aikaa turpaan?

Joo, pakosti se on totta, eihän känniläiset sepittele juttuja eikä kerro jotain ihan omituista jota joutuvat sitten häpeämään....

:D :D :D

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Hölömö:
Ai miten joku kännispäissään kertoisi hassuja tarinoita siitä kuinka on ryypännyt Janne Ahosen kanssa, kalastanut kakskytkiloisen lohen ja vetänyt kahtatoista jätkää yhtä aikaa turpaan?

Joo, pakosti se on totta, eihän känniläiset sepittele juttuja eikä kerro jotain ihan omituista jota joutuvat sitten häpeämään....

Itselläni taas sellasia kokemuksia, et kännissä tulee möläyteltyä sellasia asioita joita ei sais kertoa kenellekään..

Heh
Alkuperäinen kirjoittaja Hölömö:

Itselläni taas sellasia kokemuksia, et kännissä tulee möläyteltyä sellasia asioita joita ei sais kertoa kenellekään..
Siellä on kohta kaikki tytsyt kertonu tarinoita siitä kuinka se ja se julkkis pyysi niitä sinne ja tänne, kuinka he ovat tanssineet siinä ja siinä tanssiryhmässä ja olleet siellä ja täällä julkisuudessa, ja kaikki on ollu paskapuhetta. Nyt joku pimu joka tuntee jääneensä jalkoihin kun ei tunne julkkiksia, keksii että hälläpä onkin suhde julkkiksen kaa, ja kaikki on sitä mieltä että joo pakosti totta, kun toi oli kännissä niin ei se voi valehdella.

Yhteistyössä