Joe Blacko meikkivoide... Onko hintansa arvoinen? Kokemuksia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mörkö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mörkö

Vieras
Ihoni on sekaiho ja nyt täynnä jotain ihme hormoni näppylää. Haluaisn hyvän meikkivoiteen joka peittäisi mutte tukkisi ihohuokosia. Joe Blackon meikkejä on kamalasti kehuttu mutta meikkivoiteen hinta pyörii 40-50e paikkeilla. ruokakauppojen tavalliset mekkivoiteet käyty jo läpi eikä niistä hyvää ole löytynyt. Ihoni on todella vaalea ja sekin hankaloittaa meikkivoiteen etsimistä.

Mä olen joskus käyttänyt Blascoa useamman vuoden ajan. Mutta sitten iski nuukuus ja aloin käyttämään edullisempia merkkejä. Blasco on hyvää, koska siinä on niin paljon pigmenttiä. Se on riittoisaa ja hyvin peittävää. Aika paksua kuitenkin mun mielestä joka päiväiseen käyttöön. Mutta siis itse käytin nuorempana, kun oli epäpuhtaampi iho kuin nyt kolmekymppisenä.

Minulla myös vaalea seka iho. Olen käyttänyt pari purkkia joe blascoa ja olen ollut tosi tyytyväinen. Iho ei kiillä eikä se myös kuivaa. Nyt ostin huonon rahatilanteen takia kaupan meikkivoidetta ja se ei peittänyt mitään blascoon verrattuna. Hyvä on!

Luin jostain että jos tuota levittää kostutetulla meikkisienellä ei tulisi paksua kerrosta? Itse olen myös 30v, mutta edelleen on tämä ikuinen finniongelma. Näpyt ovat pientä söheröä poskien sivuilla ja leuassa...

En suosittele, mun mielestä tukkii ihohuokoset ja on aika "maskimainen". Kokeileppa Lancomen meikkivoidetta photogenic Lumessence. Hinta päälle 40?, mutta on riittoisa.

Olen käyttänyt Blascoa jo vuosia. Todellakin on hintansa väärti: purkki kestää ikuisuuden = )
Ostin kokeeksi jotain Lumenen meikkivoidetta hiljattain ja sitä saa pistää vaikka kuinka monta kerrosta saadakseen lähellekään saman lopputuloksen. En kyllä vaihda Blascosta yhtään mihinkään.

kannattaa bongata Sokoksen ja Stockan kanta-asiakastarjouksia, niissä saa Blascosta kympin verran alennusta.

saa sitä laitettua kevyesti vaikka ei kastele sientä. Minulla ei ole finnejä mut arpia ja katkenneita verisuonia. laitan siis päivittäin vähän, sillain ettei ne kuitenkaan kokonaan peity, ihon väri vain hiukka tasaantuu. Juhliin yms... sit enemmän....

Käytättekö muuten sen kanssa puuteria tms? Kiinnostaisi kyllä kokeilla.... Onhan rahaa mennyt hirmusti jo aikaisempii kokeiluihin niin jospa tämä olisi se oikea. Kaappi täynnä meikkivoiteita joihin en ole tyytyväinen =(

Alkuperäinen kirjoittaja Mörkö:
Käytättekö muuten sen kanssa puuteria tms? Kiinnostaisi kyllä kokeilla.... Onhan rahaa mennyt hirmusti jo aikaisempii kokeiluihin niin jospa tämä olisi se oikea. Kaappi täynnä meikkivoiteita joihin en ole tyytyväinen =(

Lumenen valopuuteria

Blascon meikkivoiteen oikea sävy kokeillan aina asiakkaan kasvoille, älä siis meikkaa ennen kauppaan lähtemistä. Runsaan pigmenttipitoisuuden takia meikkivoidetta tarvitan tosi ohut kerros, luonnollisen ja peittävän lopputuloksen aikaansaamiseksi.
Lopputulos kestää siistinä koko päivän, vaikka hikoilisit.
Pikkuruinen purnukka kestää jokapäiväisessä käytössä useamman kuukauden joten hintakaan ei oikeasti ole kova. Pyydä samalla myyjää demoamaan sarjan red neutraliser-peitevoidetta.Em. peitevoide piilottaa kaikki punaiset näpyt,arvet ym.
Kuten ehkä huomasitkin, suosittelen!!

Paksua ja paksua... Aika paksusti saa meikkivoidettakin pistää, jos haluaa peittää sellaiset aknearvet, mitä minullakin on :(! Ei niitä millään muulla saa peittoon kuin Blascolla, eli on hintansa väärti. Eikä sitä loppujenlopuksi tarvi paksua kerrosta laittaa, ohutkin peittää hyvin. Mutta tosi tärkeää on valita oikea sävy, joka tosiaan käy yksiin oman ihonvärin kanssa. Itsellä on hyvin vaalea iho, joten alabaster-sävy sopii. Muistaakseni meikkivoiteissa on yksi vieläkin vaaleampi sävy. Kesäksi voi vaihtaa astetta tummempaan!

Ja itselle ei ainakaan löytynyt meikkivoiteesta sopivan vaaleaa sävyä. Liian punertavaa tai kellertävää oli minulle. Punaisuuden neutraloijasta vaalein tai toiseksi vaalein olisi olleet sopivan sävyisiä meikkivoiteena.

Nuorempana käytin sitä ihan liikaa. eli siis epävarmuus ja ylimeikkaaminen... Ihan liian paksun kerroksen laitoin aina, kuten tosi moni nykyäänkin.

Sitten välissä käytin vuosia Cliniquen, Lumenen ja muiden meikkivoiteita, kunnes ostin taas Blascoa. Ja on kyllä ehdottomasti paras!

Ei sitä tarvitse laittaa sellaista ylipaksua kerrosta! Tajusin sen itse vasta siis nyt. Opin nopeasti laittamaan vain ohuen kerroksen, helposti ja huolimattomasti sitä tosiaan tulee laitettua liikaa. Itse rasvaan ihon hyvin aika rasvaisellakin voiteella, annan vaikuttaa vartin ja sitten päälle sormin tai sienellä ohut kerros Blascoa, joak vielä sekoittuu hieman alla olevaan voiteeseen. Kestää todella pitkään, niin naamassa kuin purkissakin. Nythän on Stockalla kantiiksille hyvä hinta huhtikuussa!

Alkuperäinen kirjoittaja eräs vaan:
Mun kosmetologi sanoi ettei tuki ihohuokosia?

Totta kai se tukkii, samalla tavalla kuin muutkin öljyä sisältävät meikkivoiteet. Lisäksi ainakin tottumattoman on tosi hankala aluksi levittää ohutta kerrosta, menee helposti maskimaiseksi. Opettelua siis vaatii tuon käyttö.

Purkki ei ole kovin hygieeninen käytössä, joten _vakavasti_ suosittelen ottamaan aina tarvittavan määrän ensin vaikka kämmenselälle puhtaalla spatulalla eikä törkkimään purkkiin suoraan meikkisienellä tai sormilla.

Silti en kyllä näppyläiselle iholle suosittelisi muutoin kuin tuon peittävyyden vuoksi. Ihon kuntoa Blasco ei ainakaan paranna, josko hygieenisesti käytettynä ja todella huolellisesti puhdistettuna ehkei pahennakaan.

Yhteistyössä