V
vierailija
Vieras
USA varoittaa matkustamasta Suomeen: ”Koronatilanne on erittäin paha ja pahenee koko ajan”
Tartuntojen määrä on Yhdysvaltojen ulkoministeriön mukaan nousussa.
Sleepy Joe...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
ja vasemmiston mielestä Trumpin JA perussuomalaisten syytä.Kaikki negatiivinen mitä USA:sta tulee on persujen mielestä Joe Bidenin syytä.
Onko Elena persu?ja vasemmiston mielestä Trumpin JA perussuomalaisten syytä.
Elena on nainen, ihminen.Onko Elena persu?
Algoma on myös ihminen ja miesElena on nainen, ihminen.
Ookkonää vasuri vai visuri?
ja hupsista miten tämä asia ei tunnu vaivaavan ihmisiä enempää...Trumpin aikana olisivat venyttäneet tätäkin ketjua jo kilometrien pituiseksiHupsista, kun valehdeltiin.
Sinähän voit nyt kasvatella tätäja hupsista miten tämä asia ei tunnu vaivaavan ihmisiä enempää...Trumpin aikana olisivat venyttäneet tätäkin ketjua jo kilometrien pituiseksi
Miksi mä niin tekisin?Sinähän voit nyt kasvatella tätä
Kun sua vaivaa ettei muita vaivaaMiksi mä niin tekisin?
Johtuisiko vaikka siitä ettei Biden tätä itse ole lausunut tai twiitannutja hupsista miten tämä asia ei tunnu vaivaavan ihmisiä enempää...Trumpin aikana olisivat venyttäneet tätäkin ketjua jo kilometrien pituiseksi
Sleepy Joen dementia pahenee...Tainnut mennä Suomi ja Ruotsi sekaisin vai Viro?
Eikä vaivaa, lähinnä hämmästelen miksi tästä asiasta ei synny tämän suurempaa kohua.Kun sua vaivaa ettei muita vaivaa
Oli tuolla iltalehdessä tai Sanomissa paljonkin kommentteja. Mutta tässähän nyt väitetään että tämä virhe olisi tullut Bidenin suustaEikä vaivaa, lähinnä hämmästelen miksi tästä asiasta ei synny tämän suurempaa kohua.
Biden on presidenttinä vastuussa kaikesta mitä Usassa tapahtuu.Oli tuolla iltalehdessä tai Sanomissa paljonkin kommentteja. Mutta tässähän nyt väitetään että tämä virhe olisi tullut Bidenin suusta
Vain hyvistä asioista.Biden on presidenttinä vastuussa kaikesta mitä Usassa tapahtuu.
Kiireinen miesBiden on presidenttinä vastuussa kaikesta mitä Usassa tapahtuu.
Yhtä kiireinen kun Trumppi.Kiireinen mies
Eikä vaivaa, lähinnä hämmästelen miksi tästä asiasta ei synny tämän suurempaa kohua.