Jo toinen abortti

  • Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti
ap
En ole raskaana enkä ole aborttia tehnyt!
Mietin vaan mitä tapahtuu jos on tehty abortti vaikka pari kuukautta sitten ja huomaakin olevansa taas raskaana. Tehdäänkö noinkin pian toinen abortti? Vai onko se vauva vaan pidettävä? Ihmettelen kun jälkiehkäisypillereitä ei saa kun pari kertaa vuodessa ja abortti on vissiin vielä rankempi juttu? Mutta ei kai kukaan voi pakottaa vauvaa synnyttämään?
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
jaa-a en tiedä jos on noin lyhyt väli, mutta tunnen erään joka on tehnyt jo kolme aborttia ja kuulemma lisää ei enää saa lääkärin mukaan
Ei lääkäri voi kieltäytyä tekemästä aborttia, jos siis viikot ei oo yli jne.
no en tästä sen enempää tiedä mitä tuttuni minulle kertoi
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
jaa-a en tiedä jos on noin lyhyt väli, mutta tunnen erään joka on tehnyt jo kolme aborttia ja kuulemma lisää ei enää saa lääkärin mukaan
Toisin sanoen sen on sitten pidettävä tai synnytettävä vauva jos tulee vielä raskaaksi?
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
jaa-a en tiedä jos on noin lyhyt väli, mutta tunnen erään joka on tehnyt jo kolme aborttia ja kuulemma lisää ei enää saa lääkärin mukaan
Toisin sanoen sen on sitten pidettävä tai synnytettävä vauva jos tulee vielä raskaaksi?
Lääkäri sanoo noin, koska sitä ärsyttää. Oikeasti niitä kyllä tehdään silti.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
[

no en tästä sen enempää tiedä mitä tuttuni minulle kertoi
Ei mullakaan, mutta miten muka lääkäri vois sanoa, että sä pidät nyt tän lapsen?
oisko sitten sen takia sanonut, että tämä kyseinen henkilö ei saattaisi itseään enää tuohon samaan tilanteeseen. pelottelua kenties??
 
Alkuperäinen kirjoittaja Moccamaster:
Kyllä sitä jälkiehkäisyäkin saa totta kai niin usein kuin tarvitsee, mutta se vaatii vain lääkärikäynnin ja reseptin jos apteekilla ei ole valtuuksia tms.
No mistäs se apteekki tietää montako jälkiehkäisyä on jo vuoden sisään käyttäny???

Mulla on yks kaveri joka söi yhden vuoden sisällä 5 jälkiehkäisykuuria. :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rättipatteri:
Alkuperäinen kirjoittaja Moccamaster:
Kyllä sitä jälkiehkäisyäkin saa totta kai niin usein kuin tarvitsee, mutta se vaatii vain lääkärikäynnin ja reseptin jos apteekilla ei ole valtuuksia tms.
No mistäs se apteekki tietää montako jälkiehkäisyä on jo vuoden sisään käyttäny???

Mulla on yks kaveri joka söi yhden vuoden sisällä 5 jälkiehkäisykuuria. :/
Ei varmaan tiedäkään jos ei kerro. Ne varmaan kysyy, ja jos on rehellinen niin sitten ei välttämättä anna ilman reseptiä.
 
ap
Ilmeisesti näitä ihmisiä ei sitten pelota mitä se, jälkiehkäisy tai abortti, tekee elimistölle? Olen kerran hakenut jälkiehkäisypillerit kun kumi hajos ja sillon kerrottiin ettei saa kun pari kertaa vuodessa kun on niin kova juttu elimistölle. Eikö lääkärit voisi kieltää abortin tekoa jo sillä että se jotenkin vaarantaa naisen terveyttä? Tai jotain?
 

Yhteistyössä