Jo tärppäsi! :)

Joulukuulla jätin pillerit poijes ja yhdet menkat ehti tuossa välissä tulemaan ja pari päivää sitten näytti testi positiivista! :D tosin se toinen viiva oli aika haalea,mutta oli se siellä kuitenkin. Mahtava fiilis,tosin aika häkeltynyt ja ei oikein tajua todeksi. Onko muilla tällasia tuntemuksia ollut?
Ja kiitokset kaikille jotka ovat neuvoneet askarruttavissa kysymyksissä!
 
neiti86 harmailee
onnea!!!! :heart: :flower: :heart: :flower: :heart:
minulla on tälläkin hetkellä samanlaisia tuntemuksia.... :) en vieläkään usko, et lähes kaksi viikkoa sitten testi plussan näytti... :heart: tai oikeastaan kaksikin testiä (pitihän se varmistus testi tehdä)..... viikon päästä olisi eka neuvola... toinen on tänne siis tulossa... =) jos haluut, pistä meilii/lisää mut mesees.. osoitteeni on typy_86@hotmail.com .... muutkin voi miut lisätä.... niin ja olen 19v ja poikani 1v2kk....
 
ONNEA :flower: :flower: :flower: :flower: :flower:
mäkään en uskont todeksi että olin raskaana vaikka olin ottanut 2 testiä ja käynyt neuvolassa!vasta kun näin vauvelin ultrassa se tuntui todelliselta!!!


:hug:
 
onnea ihan hirveesti!! :) omakohtainen kokemukseni oli kyllä näin myöhemmin ajateltuna aika huvittava (siis kun sain kuulla olevani raskaana) ensinäkin aloin itkemään, kävelin kämppää edestakaisin ja hoin "apua, apua" :LOL: *tuntu kyl että elämä pysähty just siihen paikkaan* muuta sitten se lievä järkystys muttui iloksi =) todeksi asia alkoi tuntua ensimmäisen ultran jälkeen.... :)
 
zeda harmaana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.02.2006 klo 20:21 tuleva äippä kirjoitti:
onnea ihan hirveesti!! :) omakohtainen kokemukseni oli kyllä näin myöhemmin ajateltuna aika huvittava (siis kun sain kuulla olevani raskaana) ensinäkin aloin itkemään, kävelin kämppää edestakaisin ja hoin "apua, apua" :LOL: *tuntu kyl että elämä pysähty just siihen paikkaan* muuta sitten se lievä järkystys muttui iloksi =) todeksi asia alkoi tuntua ensimmäisen ultran jälkeen.... :)
Tismalleen samalta miustakin tuntui, ja juuri tuo asunnossa edestakaisin ravaaminen muistuu nyt jälkikäteen ensimmäisenä mieleen. Lopulta oli pakko lähteä ulos kävelemään, kun ei vain pystynyt sisällä olemaan =) En tiennyt olisiko pitänyt itkeä vai nauraa.. Voi, kun on vauvakuume iskenyt taas uudelleen, tyttö nyt 1v 2kk.
 

Yhteistyössä