Jo synnyttäneet, pitikö sukupuoli paikkansa?

Eli jos teille on rakenneultrassa rv 20 paikkeilla annettu arvio sukupuolesta, niin pitikö se paikkansa? =)

Olen koittanu noita pinoja seurailla ja tutkia, mutta jos se selviäisi näin helpoimmin =)

Itselle ei 2 ensimmäisessä raskaudessa annettu mitään arvioita, kolmannessa raskaudessa vasta rv 26 ja pitikin kyllä sitten paikkansa.
Nyt annettiin rakenneultrassa veikkaus, mutta itse epäilen, ettei se pidä paikkansa =) '

Kerro vielä kumpaa veikattiin, kumpi tuli :D

Jahvetti 35+2
 
Esikolla piti, poika tuli kuten rv 13 ja 21 ultrissa veikattiin.

Nyt veikattiin taas poikaa rakenneuä:ssa mut jostain syystä kummittelee vieläkin tyttöolo. No, meen tammikuun lopussa 4D-ultraan et eiköhän se siinä varmistu (siis se että poika tulee! ;) ).

Anu 25+0
 
Piti paikkansa, meillä ultrasi sama kätilö rv 13 ja 20, tytöksi arveli ja tyttö tuli. Varmistui vielä rv 26 kun kävimme 4d -ultrassa.

Nyt oli eri kätilö eikä arvellut vielä np -ultrassa sukupuolta joten jännäillään sitten tammikuun lopun rakenneultraan arviota ja maaliskuun alussa olisi tarkoitus käydä 4D -ultrassa. =)

rv 16 + 2
 
Mulla esikosta sanottiin rakenneultrassa että tytöltä näyttäis ja näin sanottiin myös kolme kertaa myöhemmin....neljä kertaa siis sanottiin tytöksi ja tyttö meille syntyikin. =)

Tästä toisesta ei olla rakenneultrassa vielä oltu mutta katsotaan mitäs siellä sukupuolesta sanotaan vai sanotaanko mitään.

Liro 21+3
 
Mullaki edellisessä raskaudessa sanottii että poika tulee ja niin tuli. Nytkin poikaa odotellaan, vielä ei 100% varma ole ku meinaa muhia vain masussa tää herran. Mutta luotan kuiten arvioon. *kaikki poikaa varten laitettuna:D*

Saaru ja Aattomiäs 40+2
 
Aika monella siis pitänyt =)
Ensi viikolla (rv 36+1) menen taas ultraan ja vois sitä sukupuolijuttua kyssätä uudemman kerran, et vieläkö on sama, kuin sillon rakenneultrassa :whistle:
Jos se vieläkin paikkansa pitää, niin EHKÄ vois siihen sit jo uskoa :D
Isoin syy, miksi en meinaa uskoa siihen povaukseen on, kun meille nyt tästä nelosesta povattiin tyttöä...3 pojan jatkoksi :LOL:
No, ei kauaa ole enää salaisuuden paljastumiseen :heart:

Jahvetti 35+3
 
Meille veikattiin rv25 poikaa ja poika syntyi.
Toisella kerralla veikattiin tyttöä rv18 ja 26..tyttö syntyi.
Hyvin on siis paikkansa pitäneet. Itseasiassa en ole tuttavapiirissäni koskaan törmännyt väärään veikkaukseen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Popo08:
Meille veikattiin rv25 poikaa ja poika syntyi.
Toisella kerralla veikattiin tyttöä rv18 ja 26..tyttö syntyi.
Hyvin on siis paikkansa pitäneet. Itseasiassa en ole tuttavapiirissäni koskaan törmännyt väärään veikkaukseen.
No seki ehkä mua nyt arveluttaa kun 2 hyvinkin tuttua on kertonut että heillä 100-varma poika onkin ollut tyttö! Molemmat vielä sen ikäisiä et ihan samoilla laitteilla on ultrattu.
Toinen vielä niin et oli ultrattu 6 kertaa (samassa paikassaku mis itse käydään) ja aina sanottu pojaksi. Viimeinen uä päivä ennen synnytystä ja ultraajana TAYSin joku naistentautien ylilääkäri tms ja sekin oli sanonut että poika. Ja siis tyttö tuli.

mut joo, kyllä mä nyt silti alesta ostin pieni 50 senttisiä pojan vaatteita. jotenki ku yksi poika on niin ajatelee et kyl se poika on nytkin ku niin sanottiin.. (mut ehkä voihan se olla tyttökin... no, huhtikuussa sit viimeistään näkee!)
 
Meille sanottiin viimeksi,että poika tulee ja tuli.Tutkimuksen teki perinnöllisyyspuolen kokenut lääkäri ja kertoi samalla, että jo aivojen rakenteista(kammiot tms) näkee kumpi tulee.Tiedä sitten,mutta kovasti oli tosissaan.Nyt on taas poikaolo,joten varmaan tyttö tulee:).
 
molemmista edellisista tullut veikattuja/sanottuja sukupuolia eli 2 poikaa löytyy. :heart: :heart:
nyt rakenneultrassa kätilö sanoi tytöksi vauvaa, enkä itsekään nähnyt mitään haarojen välissä. silti poikaolo koko ajan.

4d ultra paljastaa totuuden vähän yli viikon päästä :D
 
Me saatiin veikkaus tytöstä rv 33, vaikka olimme siihen mennessä käyneet parin viikon välein ultrassa. Aiemmin vauva oli sellaisessa asennossa, ettei sukupuolta näkynyt :D
Vauva syntyi sitten rv 37, joten hyvin olisi jaksanut sinnekin asti odottaa tietoa sukupuolesta.. Jokatapauksessa mulla oli jo alkuraskaudessa vahva tunne, että tyttöä odotamme =)
 
Nelosta odottaessa sanoi ( johtava naistenlääkäri ) että poika tulossa vaikka näkyi ihan selvästi pelkkä kumpu...tuli tyttö. Taisi sanoa ihan piruuttaan kerta kysyin....Vitosta odottaessa eri ultraaja ja sanoi että poika näyttää olevan ja tuli poika.
 
Meillä ainoa kerran suostui neiti vilauttaan jalkoväliään rv 25+0 ku oltiin 4D:ssä ja siel sanottiin ettei epäilystäkään kumpi on, että selvä tyttö ja tyttö tuli. Muissa ultrissa missä kävin niin ei voinu sanoa mitään ku aina oli jalat tiukasti yhdessä.
 
Mulle sanottiin ainaskin kolmessa ultrassa, että tyttö tulee ja sit viimesin ultra 37viikolla ja eri lääkäri niin hän totes, että poikahan se siellä köllii ja poika sitten tuli:) Ja tietty olin ehtiny ostaa hiukan rinsessa vaatteita :D
 
Kolmesta raskaudesta kaksi on pitänyt paikkaansa.. eka poika piti paikkaansa ja toisesta piti tulla poika mutta eipä löytyny pipeliä vaikka kuinka synnärillä etittiin ja kolmas oli tyttö niinkun pitikin ja nyt ultrassa näkyi taasen pieni neiti! :heart:
 
Eka ultrattiin pojaksi ja poika tulikin. Toinen samoin, mutta syntyikin tyttö. Kolmannesta ei saatu kunnon varmuutta, mutta poijaksi arvelivat ja poikahan sieltä tulikin. Neljän oisi olut varmasti tyttö, mutta potra poika kuitenkin syntyi. Viides oli tyttö rakenneultran mukaan ja tyttöhän sieltä sitten tupsahti maailmaan. Kuudetta odotellaan ja nähtäväksi jää mitä veikkaillaan. Ultrat vielä edessäpäin, varhaisultra takana, mutta siellähän ei luonnollisesti vielä mitään näe :)
 
ekasta 4 eri lääkäriä sanoi että iso poika on tulossa, tyttö syntyi 10pv yliaikaisena ja painoi 3190g, pojasta sanottiin rakenneultrassa että tyttö tulee, 38vkolla eri lääkäri sanoi pojaksi. ja poika syntyi...

Nyt rv on 8+6 ja poika 3v sanoi että näyttää tytöltä :D saa nähä...
 

Yhteistyössä