Jo on törkeää

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja HelgaP
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

HelgaP

Aktiivinen jäsen
29.03.2004
1 950
1
36
mä olen ollut ihan hämmästynyt :o

Viime viikolla (taas) soitettiin Aku Ankka lehdestä, kiiteltiin kuinka olemme olleet hyviä asiakkaita jne. jne....eli tilaisitteko uudestaan palopuhe, no minulla loppui akku (en oikeasti lyönyt luuria korvaa, olen yleensä hyvin ystävällinen puhelinmyyjille :whistle: ) joten puhelu päättyi ennen kuin ehdin sanoa yhtään mitään.
Tänään tuli sitten postissa lasku 77e ja kiitos tilauksestanne, Aku Ankka kestotilaus...oikeasti olen tosi pöyristynyt, ei todellakaan ole tarkoitus tilata kys. lehteä ja en millään tavalla antanut/ehtinyt antaa lyhyen puhelun aikana sellaista kuvaa, että olisin lehden tilaamassa.

Huomenna täytyy soitella perään..

Hyvä Hyvä!! Soitat vaan, eikös niissä laskuissa ole yleensä sen puh.myyjän nimi??
Mä sorruin tilaamaan maku-lehden, vaikka en sitä edes jaksa lukea, saati kokata siitä mitään :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja ViuhVauh:
Hyvä Hyvä!! Soitat vaan, eikös niissä laskuissa ole yleensä sen puh.myyjän nimi??
Mä sorruin tilaamaan maku-lehden, vaikka en sitä edes jaksa lukea, saati kokata siitä mitään :ashamed:

Mäkin sorrun, usein...mutta nyt lehti kiintiö täynnä, tulee jokaiselle jotain kivaa...eli ei yhtään enempää.

No mä kerron terkkuja, se saattaa kyllä suuttua :/ ;)

:D Huomasitko, mä ehdin poistaan tuon pitkän sepustuksen ja ajattelin laittaa sulle yytä...mutta sä olit nopeempi ;)
Juu suuttuu varmasti, tunnen jo luissani karmivan koston :D

Alkuperäinen kirjoittaja HelgaP:
No mä kerron terkkuja, se saattaa kyllä suuttua :/ ;)

:D Huomasitko, mä ehdin poistaan tuon pitkän sepustuksen ja ajattelin laittaa sulle yytä...mutta sä olit nopeempi ;)
Juu suuttuu varmasti, tunnen jo luissani karmivan koston :D

Mä avasin sulle ihqu oman avauksen, huomasitko??

Mä tilaan yleensä puh.myyjältä lehden ja sitten ensimmäisen numeron tultua perun tilaukseni. Ensimmäisestä numerosta ei vielä tarvitse maksaa mitään. Yhtenä vuonna minulle tuli esim. kolme numeroa Eevaa tällä tavalla. Ehkä on hieman moraalitonta, mutta mitäs kauppaavat.

Yhteistyössä