Jo on naisella pokkaa..voi kiesus!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kessys
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kessys

Vieras
muutti omilleen,Rällänny pari kuukautta(juo viikolla 2x ja baari hilluminen päälle,,seurustellut 2 miehen kanssa tällä ajalla+2 muuta pano säätöä.3 lasta hänellä pienin vuoden ikäinen ja vanhin täyttää 4..
Nyt sitten totesi että ei ole varaa asua yksin niin pitää muuttaa takaisin ex miehen kanssa asumaan kun hänellä on talo..
Voe kiesus JA SE MIES ON NIIN IDIOOTTI ETTÄ OTTAA AKAN AVOSYLIN VASTAAN..vissiin ikä kysymys mies 40 ja nainen 23..
Eikä tuolla naisella kyllä hyvin mene!
Sanoo ettei juo paljoa että kateellisten panettelua!
tänään otti herneen nenään kun totesin että kyllä olet sika kun exsääs noin kusetat.

Tolleesti siinä voipi käydä kun "liian nuorena" vakiintuu ja perustaa perheen. Jää menovaihe välistä. Ehkäpä se erossaoloaika nyt sitten opetti jotain sille naiselle?

Niin mikä täs nyt oli sit se ongelma? palaa muutkin eronneet joskus yhteen. Taidat nyt olla jostain kateellinen hänelle. Hyvähän se vaan on jotta kävi panemassa muitakin, kaikki ei petä, toiset tekee sen sinkkuna ollessaan :)

Kuuluuko tuo asia sulle jotenkin vai miksi siitä niin hermostuit?

Olen naisen kanssa niin läheinen etten jaksa enää oikeasti kuunnella tuota kun exs ei anna rahaa jne eli pakko muuttaa yhteen että saa käyttää omat rahat omiin menoihin!
Ja muutenkin mua alkanut nyppiin nainen ottanut nyt taas koiran pennun JA JUURI PISTI KAKSI KOIRAA KIERTOON KUN EI VOI HOITAA!2 KOIRAA JÄTTI EXSÄLLEEN ENNEN KUIN MUUTTI SIELTÄ POIS.samoiten kissalla teettänyt pentuja vain kun niistä saa muutaman kympin rahaa ja nyt kissa on montussa kun ei jaksanut vaihtaa hiekkoja!
ollut kania ja muuta elukkaa ja kaikki vaan kiertoon isomalla hinnalla mitä hommannut.
Toisaalta taidan pistää välit poikki niin tarvi ressata ton akan lasten,elukoitten tai ex ukon kusettamisen suhteen..
JOO kiitos kunhan avauduin!

Niin mikä täs nyt oli sit se ongelma? palaa muutkin eronneet joskus yhteen. Taidat nyt olla jostain kateellinen hänelle. Hyvähän se vaan on jotta kävi panemassa muitakin, kaikki ei petä, toiset tekee sen sinkkuna ollessaan :)

Petti suhteen aikana miestään ja nuorin laps on vissiin toisen sitä epäili ja toivoi ettei mies halua testejä ja eihän se sitten halunnut vaan uskoi kaveriani ihan kirkkain silmin..huoh!

[QUOTE="heh";23976962]Täällä kaikki hyssyttelee. Mutta jos osat olisivat toisin päin, niin olisi kauhea valitus kuinka miehet on sikoja jne.[/QUOTE]

Se mua just ottaa päähän ja muutenkin koko nainen ettei mitään väliä eläimistä tai mistään.
sitten hinkkaa sitä vuoden äiti rinkulaansa kun muut on paskoja ja hän on paras.
eikä edes tajua omaa käytöstään..
meno oli ex miehen kanssa asuessa samaa se oli vain helppo lähteä dokaan kun lapset jäi isälleen..raskaus aikana oli ok vetää pari kaljaa silloin tällöin ja tuota rataa.
Vihtuttaa vaan kun tämä arvostelee aina kaiken ja jos joku kommentoi hänelle takaisin on kateellinen hänelle!
miten juopolle ihmiselle voi olla kade hyh!

Yleensä ne jotka kateuskorttia vilauttelevat jokaiseen mahdolliseen tilanteeseen, jossa omalla toiminnallaan aiheuttavat vahinkoa tai ärsytystä toisille ovat niitä, joilla ei ole ensimmäistäkään asiaa tai ominaisuutta jota voisi kadehtia. Edes kovasti yrittämällä.

[QUOTE="vieras";23977125]Yleensä ne jotka kateuskorttia vilauttelevat jokaiseen mahdolliseen tilanteeseen, jossa omalla toiminnallaan aiheuttavat vahinkoa tai ärsytystä toisille ovat niitä, joilla ei ole ensimmäistäkään asiaa tai ominaisuutta jota voisi kadehtia. Edes kovasti yrittämällä.[/QUOTE]

Siis tämä on todella kaikille että sä oot vaan kade kun hän saa tehdä näin ja näin.
Jopa mulle sanonut kun sanoin sen raskaus aikaisesta juomisesta moneen kertaan,silloin oli hetken välit poikki kun sanoin "ettei tossa ole mitään kadehdittavaa luulis sun tajuavan mitä lapselle tulee kun juo,vai unohditko mitä äitis teki pikkusiskolles joka kuoli"
meni pari kuukautta ottikin yhteyttä itse että lähdetäänkö otille tarvis kaveria..eli unohti sen mun sanomisen heti kun synnytti ja sai lapsen tuupattua "isille" joka ei ole välttis hänen isänsä.

Mutta voithan sinä kertoa totuuden tämän kaverisi ex/nykyiselle miehelle jos uskot hänen asiasta haluavan tietää. Miehellä jos on muutenkin ollut epäilyksiä eikä ole niitä selvittänyt niin ehkä hän haluaa vain sulkea silmänsä ja elää ns.onnellisesti tämän kaverisi kanssa.
Itse kyllä katkaisisin välit tuollaiseen.

Ja täällä taas omaan elämäänsä kyllästyneet palstaämmät tekevät väen väkisin draamaa muiden ihmisten asioista jotka eivät heille itselleen tippaakaan kuulu. Jumalauta näitä ämmiä.

[QUOTE="vieras";23981880]Jos siltä tuntuu, niin kerro miehelle tai lähetä nimetön kirje.[/QUOTE]

Hänelle on sanottu,moni miehen kaveri on kehunut ja näyttänyt jopa valokuvan naisen imuttelemassa toista miestä..naisella on jokin ihmeellinen keino kääntää miehelle asiat aivan toiselle tolalle ja mustamaalata ne jotka puhuvat naisesta miehelle..
En tajua miten mies voi olla noin sokea!
Jopa tuon viimeisimän lapsen alkuun saannin aikaan naisella oli hetken suhde toiseen mieheen ja palasi häntä koipien välissä takaisin kotiin ja pam olikin raskaana ja salasi lasketun aikansa.
Hänen äitinsä ja isänsä ei uskalla sanoa mitään kun uhkauksena ettei näe lapsenlapsia,ovat menettäneet kolarissa pojan ja vauvana tytön.
Tosin hänen äitinsä ja isänsä on samanlailla alkoon meneviä esim raskausaikana juominen on heille ok jne.

Yhteistyössä