Jo on kusipäisiä miehiä, eilen baarissa kuultua!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja KamalaOlo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

KamalaOlo

Vieras
Istuin 3:n ystävän kanssa iltaa paikallisessa baarissa. Pöytäämme liittyi neljän miehen seurue. Juttelimme niitä näitä, ja selvästi muotoutui pareja ystävistäni ja nuista mieheistä.

Tämä joka jäi ilman, rupesi juttelemaan minun kanssani. Alkoi selittää, kuinka olen oikein kaunis mutta harmi kun olen niin mieletön läski. Kukaan ei kuulemma voi minua haluta, ei vakituiseen eikä seksisuhteeseenkaan.. Että kannattaisi kymmenen kiloa tiputtaa minimissään niin saattaisin kelvata jollekkin, vaikka hänelle. Ja korosti koko ajan kuinka mukava ja kasvoista kaunis olen :O

Menin ihan sanattomaksi, mollotin vain suu auki. Lopulta järki lähti liikkelle, annoin miehelle avokilla iskun ja vaihdoin pöytää.

Mutta, mikä saa nuoren miehen, hänkin alle 25, puhumaan kenellekkään että olet niiiin kuvottava että kukaan ei sua voi haluta??!

Jatotta, mulla on ylipainoa, pituutta 168 ja painoa 75, mutten nyt kuitenkaan vielä niin lihava ole etten ovista kulkemaan mahtuisi, ja ainakin tähän asti olen kiloni itse kantanut enkä ketään muuta ole tartuttanut.

Huh huh, olipahan taas.

Mä tapasin kerran baarissa miehen, oli oikein mukava ja juteltiin niitä näitä.

Jossain vaiheessa keskustelua kävi ilmi, että olin yksinhuoltaja. Miehen äänensävy ja puhetyyli muuttuivat lähes heti. En ymmärtänyt miksi, se alkoi tivaamaan miksi olen yh. Yritin hämmennyksissäni selittää hieman (en toki vieraalle kaikkea halunnut kertoa) ja tämä mies alkoi syyttämään minua siitä, että olin vienyt lapseltani isän. Että hän tietää millaista on elää eroperheen lapsena ja että IKINÄ, ei IKINÄ mikään syy riitä että lapsen pitäs elää ilman äitiä ja isää.

Sit haukkui minut vielä kaverilleenkin. Mutta siis kamala tilanne... ihan myrskynmerkkinä oli koko ukko.

Olisit sanonut kuulleesi, että juttujen taso on suoraan verrannollinen munan kokoon. Että vaikka olisi mies ollut millainen adonis tahansa, niin et huolisi kuuna kullanvalkeana edes seksisuhteeseen.

Oikeasti, mistä näitä idiootteja riittää :headwall:

[QUOTE="Oops";21918985]Mä tapasin kerran baarissa miehen, oli oikein mukava ja juteltiin niitä näitä.

Jossain vaiheessa keskustelua kävi ilmi, että olin yksinhuoltaja. Miehen äänensävy ja puhetyyli muuttuivat lähes heti. En ymmärtänyt miksi, se alkoi tivaamaan miksi olen yh. Yritin hämmennyksissäni selittää hieman (en toki vieraalle kaikkea halunnut kertoa) ja tämä mies alkoi syyttämään minua siitä, että olin vienyt lapseltani isän. Että hän tietää millaista on elää eroperheen lapsena ja että IKINÄ, ei IKINÄ mikään syy riitä että lapsen pitäs elää ilman äitiä ja isää.

Sit haukkui minut vielä kaverilleenkin. Mutta siis kamala tilanne... ihan myrskynmerkkinä oli koko ukko.[/QUOTE]

Ihme sekopäitä sekaamme mahtuukin :O

Olisit sanonut kuulleesi, että juttujen taso on suoraan verrannollinen munan kokoon. Että vaikka olisi mies ollut millainen adonis tahansa, niin et huolisi kuuna kullanvalkeana edes seksisuhteeseen.

ois pitänyt jotain napauttaa, muuten ollut uskoa korviani, ei ole koskaan käynyt mielessä että tuollaisia on olemassa :/

Ähh, nuo munavertaukset jotenkin blondimaisia ja kertoo vähän naisenkin älykkyysosamäärästä. Jotakin särmäkkäämpää tähän olis tarvittu..

Ethän sä edes ole kovin iso! Joku kolmisen kiloa on normaalipainon ylärajan yli.

Se mies olisi varmaan saanut paniikkikohtauksen mut nähdessään. Olen saman pituunen kuin sä, mutta painan 100kg. Mä olisin kyllä antanut miehelle hyvinkin nopiaa palautetta sanallisessa muodossa ja mies tietääs mokanneensa. :vampire:

Ähh, nuo munavertaukset jotenkin blondimaisia ja kertoo vähän naisenkin älykkyysosamäärästä. Jotakin särmäkkäämpää tähän olis tarvittu..

Njaah, itse en käyttäisi tuon tason miehiin energiaa niin paljon, että vaivautuisin keksimään jotakin särmäkkäämpää. Ei se kuitenkaan tajuaisi. Mutta tuon munavertauksen se tajuaisi ja se vituttaisi sitä suunnattomasti.

On tässä itsekin tullu kuultua elämän varrella yhtä ja toista "rakentavaa" miesten/poikien ja jotainsiltäväliltämunaolioiden suusta, toivottavasti unohdat koko paskan ettei jää päähän pyörimään.
Mulkkuja mitä mulkkuja. Hiekkamontun reunalla ois tilaa.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Voi vittu mikä äijä!
Ja tosiaan et sä nyt mikään läskiläski ole mittojen perusteella, ja vaikka painaisit 300kg niin tuollaista paskaa ei tarvitse kuunnella keneltäkään :kieh:
Ihan oikein että läppäsit naamalle!

uskomatonta! Siis mä olen just saman painonen ku sä, ja saman pituinen. Ja en oo koskaan edes ajatellut olevani lihava ja siten miettinyt ettei nyt kukaan muukaan mua lihavana pitäis. Kuitenkin BMI on melko normirajoilla, eikä missään sairaalloisessa lihavuudessa,,, Mä oisin kans tirpassu kuonoon ja sanonu sille että ootko kattonu ite peiliin lähiakoina, tuollasessa raskausmahalla ei naisia saa.

Olisit hymyillyt nätisti ja kysynyt, että luulisitko että toi sun huono tilannetaju ja ulosanti jotenkin kompensoisi sitä, että sulla on pikkuinen muna ja huono itsetunto :D

Ääää... älä välitä, se on varmaan lukenu jostain, että naisilta saa paremmin, jos haukkuu niiden ulkonäköä tai muuta. Yritti raasu ehkä olla pelimies.
Heh, ei mikään ihme, että oli se joka oli jääny ilman:)

Olisin sanonut, että luuletko tosiaan että olisin sinua edes petiini huonut tai edes sängynreunalle? Tuollaisia paskakasoja riittää. Minullakin jäänyt vuosien takaa mieleen yhdet miehet Turussa baarissa. Astelivat portaita alas ja jokaisen naisen kohdalla kuului "läski"- sana. Hirveä känniräkätys vielä päälle! Voi missähän mahtoi näiden lapsukaisten vanhemmat olla kun aivoja oli jaossa?

Uskomaton idiootti kyllä!!

Mäpä kerron oman tarinani, ei baarissa tapahtunutta mutta vähän vastaavanlainen kuitenkin. Yksi mies vastasi netti-ilmoitukseni, minkä kerran vuosia sitten, sinkkuaikoina laitoin. Kirjoittelimme kuukauden ennen tapaamista, ja vaihdoimme kuvia. Sitten tapasimme. Mies oli kuin p**kaa syönyt kun minut näki, ja melkein heti sitten sanoi että pettyi kovasti kun minut näki, kun oli luullut että olen kaunis ja hoikka, hän ei ikinä voisi kuvitella seurustelevansa näköiseni naisen kanssa vaikka luonteeni olisi kuinka ihana, koska joutuisi häpeämään minua. Ainakin 6-8 kg laihempi kuulemma olisi pitänyt olla. Olin 168/58, ja noin kolmikymppinen silloin. No joo olen persoonallisen näköinen muttei kukaan koskaan ennen ole sanonut niin rumaksi ettei kanssani kehtaa liikkua, varsinkin kun mies itse ei todellakaan ollut komeimmasta päästä.

Kaiken lisäksi minulla oli sokkotreffit siitä parin kolmen viikon päästä eri miehen kanssa, joka taas tykkäsi todella paljon ulkonäöstäni.

Uskon että molemmat miehet ovat olleet ihan rehellisiä, niinhän sitä sanotaan että yksi tykkää äidistä, toinen tyttärestä.

Sama juttu on ap:n tapauksessa, hänen kohdalleen on sattunut mies joka tykkää laihoista naisista, ja on ollut vielä harvinaisen ääliömäinen käytökseltään. Älä välitä moisesta kusipäästä, varsinkin baareissa niitä on runsaasti.

Toivottavasti tämä kyseinen mies nostaa sinua vastaan syytteen pahoinpitelystä. Kyllä sitä pitää kestää sama minkälaista palautetta ulkonäöstä ilman että alkaa käyttää fyysistä väkivaltaa.

Yhteistyössä