V
Vepasto
Vieras
Esikoinen oli todella villillä tuulella kaupassa; juoksenteli pikkukärryjen kanssa edestakasin, otti hyllystä tavaroita kärryynsä (ilman lupaa) ja kaikkein pahin: kiipesi kaljapakettien päälle! Siinä vaiheessa ku mä sen näin, niin kävin nostamassa pojan pois sieltä ja sanoin hyvin vihaisella äänellä, et sinne ei saa mennä. Ja mitä tekee poika?!? Kiipeää sinne uudestaan, koska haluaa tulla ite sieltä pois! |O Sit poika lähti pois ja mä perässä. Jäin odottamaan pillimehuhyllyn luo poikaa, koska pojan kärryssä oli mehuja ja ne piti laittaa takas hyllyyn. Siinä sit käytiin hyvinkin äänekäs keskustelu, miksei niitä mehuja oteta. Sanoin vielä, että sen kiipeemisjutun takia kotona ei sit katsota dvd:tä minkä lainasin kirjastosta. Mua ei ole ikinä ennen nolottanut lasten takia, mut nyt kyllä olin varmaan ihan punanen. :ashamed:
Sit ku tultiin kotiin niin poika oli jo valmiiksi vihanen. Sain sit syötettyä kuopukselle välipalaa, purettua kauppakassit ja esikoinenkin kävi kääntymässä sylissä. Sit aloin vaihtaa kuopuksen vaippaa ja samaan aikaan esikoinen "huusi" jotain ja kuopuskin piti jotain älämölöä. Sit kuului makuuhuoneesta miehen karjaisu: "HILJAA"!!! Mä tiedän, et miehen pitäis nukkua, mut kyllä pitäis tajuta, ettei kahta kiukkusta lasta pidetä hiljaa.
Nyt on sellanen olo, et vois ottaa taas aikalisän ja lähtee yksin johonkin. :/
Sit ku tultiin kotiin niin poika oli jo valmiiksi vihanen. Sain sit syötettyä kuopukselle välipalaa, purettua kauppakassit ja esikoinenkin kävi kääntymässä sylissä. Sit aloin vaihtaa kuopuksen vaippaa ja samaan aikaan esikoinen "huusi" jotain ja kuopuskin piti jotain älämölöä. Sit kuului makuuhuoneesta miehen karjaisu: "HILJAA"!!! Mä tiedän, et miehen pitäis nukkua, mut kyllä pitäis tajuta, ettei kahta kiukkusta lasta pidetä hiljaa.
Nyt on sellanen olo, et vois ottaa taas aikalisän ja lähtee yksin johonkin. :/