Jo kuudes kesä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rose28
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja alkup.:
SnIISks, voiko homppeliksi tulla ihan yllättäen heteromies? suhteen alussa rakkaani kyllä oli liiankin innokkaasti koskettelemassa mua. Jos jo luovutan niin mullahan meni sitten hukkaan kaikki nää menneet vuodet tässä :(

Ei voi, mutta sisimmässään itsensä homoksi tietävä ja omaa homouttaan pelkäävä voi yrittää hirvittävän kovasti olla hetero. Valheessa on kuitenkin varmasti tosi raskasta elää. En nyt sano että miehesi on homo, mutta onhan se yksi vaihtoehto.

Älä murehdi mitään hukkaan menneitä vuosia, ei niin voi elää. Jos suhde ei mielestäsi toimi, eikä asialle ole tehtävissä mitään, ala rakentaa uutta tulevaisuutta itsellesi.

Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
onko semmosta sairautta olemassa ihann oikeasti?

On sairauksia, joihin liittyy kosketusarkuutta, mutta jos ap:n mieheen sattuu vain silloin kun ap koskettaa häntä, niin tuskin kyse on sellaisesta.

Tekosyyltä kuulostaa ap:n tapauksessa.
Itse en tuollaista katselis kuutta vuotta, en edes kuutta kuukautta. Sä olet ap ollut enemmän kuin kärsivällinen, taitaa olla aika päästää irti, ettet tuhlaa enempää elämääsi enää.

Alkuperäinen kirjoittaja ee:
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
onko semmosta sairautta olemassa ihann oikeasti?

On sairauksia, joihin liittyy kosketusarkuutta, mutta jos ap:n mieheen sattuu vain silloin kun ap koskettaa häntä, niin tuskin kyse on sellaisesta.

Tekosyyltä kuulostaa ap:n tapauksessa.
Itse en tuollaista katselis kuutta vuotta, en edes kuutta kuukautta. Sä olet ap ollut enemmän kuin kärsivällinen, taitaa olla aika päästää irti, ettet tuhlaa enempää elämääsi enää.

Mietin itsekin jo täs samaa :'( koska pettämistä en hyväksyis itseltänikään, mutta kuinka erota ettei loukkaa/satuta....ja mitähän kaikki sukulaisetkin sanoo, jotka ei tiedä mitään tästä (ei oo saanu edes koko aikana puhua kelleen mitään tästä) ja kaikkien ulkopuolisten mielestä mulla on niin mukava ja reilu mies etten ois voinu parempaa löyttää! just joo :'(

Mietin itsekin jo täs samaa :'( koska pettämistä en hyväksyis itseltänikään, mutta kuinka erota ettei loukkaa/satuta....ja mitähän kaikki sukulaisetkin sanoo, jotka ei tiedä mitään tästä (ei oo saanu edes koko aikana puhua kelleen mitään tästä) ja kaikkien ulkopuolisten mielestä mulla on niin mukava ja reilu mies etten ois voinu parempaa löyttää! just joo :'(

Mies on sinua satuttanu monta vuotta kieltämällä sinulta hellyyden, ja sinä jaksat miettiä, että miten voisi erota loukkaamatta. Sano niin kuin asia on: kaipaat jotain, mitä et voi siitä suhteesta saada.
Ja utelijoille voit sanoa, että kasvoitte erilleen, tai että teillä ei ollut enää mitään yhteistä. Vaikka eihän eron syyt kenellekään muulle kuulu.

On sinullakin oikeus onneen =)

Mies on sinua satuttanu monta vuotta kieltämällä sinulta hellyyden, ja sinä jaksat miettiä, että miten voisi erota loukkaamatta. Sano niin kuin asia on: kaipaat jotain, mitä et voi siitä suhteesta saada.
Ja utelijoille voit sanoa, että kasvoitte erilleen, tai että teillä ei ollut enää mitään yhteistä. Vaikka eihän eron syyt kenellekään muulle kuulu.

On sinullakin oikeus onneen =)

Kiitos Sinulle, ja muillekin kantaa ottaneille, tuli jo pikkasen parempi olo kun alkoin ajatella tätä asiaa/kokonaisuutta järjellä...
Halit :hug:

Yhteistyössä