Jo kuudes kesä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rose28
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

Rose28

Vieras
Onko mulla tyydyttävä elämään parisuhteessa jossa en saa hellyyttä lainkaan, sexistä nyt puhumattakaan (enkä saa edes näitä osoittaa myöskään rakastamalleni puolisolle) ?

Siis voitteko ymmärtää miltä tää tuntuu (turhauttaa) että näköpiirissä jo kuudes ihana kesä ilman mitään em. :/ (koska pettäjäkskään must ei oo ollu)

nyt kun ihanat kesäillat ja auringonlaskut niin tottakai tulee romattiset ajatuksetkin mieleen...tosin kohta mun rakkaus taitaa hiipua, kun en saa sitä mitenkään osoittaa...

Ihmettelen vaan, että jos et saa koskaan hellyyttä etkä seksiä, eikä rakkautta saa osoittaa, niin minkälainen parisuhde teillä on? Eikö se ole sitten kaverisuhde?

No jos ette osaa vastata tohon, niin:

Kuinka kauan te jaksaisitte elää tälläses parisuhteessa, oli se syy mikä tahansa?? Kuvitelkaa.. että hän sentään sanoisi jokaikunen aamu että rakastaa.

Miksi ei hellyyttä eikä seksiä?
Ja toiseen kysymykseen en jaksaisi kovinkaan kauan ellei olis tiedossa että tilanne on ohimenevä. Kyllä hellyyttä tarvii jokainen.

Alkuperäinen kirjoittaja Rose28:
Onko mulla tyydyttävä elämään parisuhteessa jossa en saa hellyyttä lainkaan, sexistä nyt puhumattakaan (enkä saa edes näitä osoittaa myöskään rakastamalleni puolisolle) ?

Siis voitteko ymmärtää miltä tää tuntuu (turhauttaa) että näköpiirissä jo kuudes ihana kesä ilman mitään em. :/ (koska pettäjäkskään must ei oo ollu)

nyt kun ihanat kesäillat ja auringonlaskut niin tottakai tulee romattiset ajatuksetkin mieleen...tosin kohta mun rakkaus taitaa hiipua, kun en saa sitä mitenkään osoittaa...

Ei ole tyydyttävä, eron se kuitenki luultavasti vaatii että muuta saisit.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ja toiseen kysymykseen en jaksaisi kovinkaan kauan ellei olis tiedossa että tilanne on ohimenevä. Kyllä hellyyttä tarvii jokainen.

En tiedä kunnolla, mutta sen on sanonu että hän kuulema haluisi mutta se tuntuu hänestä silti liian kipeältä, ettei siksi voi. <- tai ainakin toi oli syy, mutta ei olla voitu juuri keskustella asiasta ilman että riitelyks menee, siis hän hermostuu :/

Alkuperäinen kirjoittaja alkup. :
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

En tiedä kunnolla, mutta sen on sanonu että hän kuulema haluisi mutta se tuntuu hänestä silti liian kipeältä, ettei siksi voi. <- tai ainakin toi oli syy, mutta ei olla voitu juuri keskustella asiasta ilman että riitelyks menee, siis hän hermostuu :/

Miten kipeältä? Siis käykö seksi kipeää? Vai jo ihan halauskin?

No......... pelkkä koskettaminen mihin tahansa osaan hänen kropassaan kuulema käy kipeää ja sattuu niin että pakko ottaa särkytabu!! :'( Tuntuu niin pahalta etteikö kukaan edes usko mua. Enkai mä nyt reppanaa voi jättää johon noin sattuu! tosin sitä ihmettelen välillä että miten hän sallii jos joku koira nuoleskelee kättä hältä, vaikka sehän kyllä on eri asia :')

Alkuperäinen kirjoittaja alkup.:
No......... pelkkä koskettaminen mihin tahansa osaan hänen kropassaan kuulema käy kipeää ja sattuu niin että pakko ottaa särkytabu!! :'( Tuntuu niin pahalta etteikö kukaan edes usko mua. Enkai mä nyt reppanaa voi jättää johon noin sattuu! tosin sitä ihmettelen välillä että miten hän sallii jos joku koira nuoleskelee kättä hältä, vaikka sehän kyllä on eri asia :')

No lekurille se täytyy saada! En minä ainakaan jaksais lopun ikääni tollasta.

Alkuperäinen kirjoittaja alkup.:

No siis jos se noin kokee ihan fyysistä kipua ni lääkäriinhän sen herrajumala ois pitäny mennä jo vuosia sitte! No joo, varmaan ootteki käyny?

Alkuperäinen kirjoittaja diplomaattinen:
Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:
Oiskohan tuossa kohdin ero parasta, jos nuo tuntemukset noin erilaiset?

selittäisitkö tuon hieman perusteluna, kiitos, sillä siitä voisi olla apua ap:n tilanteessa

Toinen haluaa, toinen ei. Ei lääkärikään saa kaikkia haluamaan. On parisuhteita, joissa kumpikaan ei halua mitään fyysistä, heille riittää henkinen läheisyys. Miksi turhaan kärsiä vuodesta toiseen?

selittäisitkö tuon hieman perusteluna, kiitos, sillä siitä voisi olla apua ap:n tilanteessa

Toinen haluaa, toinen ei. Ei lääkärikään saa kaikkia haluamaan. On parisuhteita, joissa kumpikaan ei halua mitään fyysistä, heille riittää henkinen läheisyys. Miksi turhaan kärsiä vuodesta toiseen?

kyllä, mutta huomsitkos: halusihan tuon ap:n mieskin, mutta ei voi.

Alkuperäinen kirjoittaja diplomaatiinen:

Jos mies oikeesti haluaa seksiä, eikä saa sitä vuosiin sen takia, että häneen itseensä kosketus sattuu, niin suuresti ihmettelen, jos ei sen takia ole käynyt lääkärissä.

Tulee mieleen muutamia vaihtoehtoja:
- mies ei vaan yksinkertaisesti osaa olla yksin
- mies saa hellyyttä joltain toiselta naiselta
- mies saa hellyyttä joltain mieheltä
- mies on kaappihomo, mutta tahtoo pitäytyä parisuhteessa kulissien takia, eikä uskalla toteuttaa oikeita halujaan

Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Alkuperäinen kirjoittaja diplomaatiinen:

Jos mies oikeesti haluaa seksiä, eikä saa sitä vuosiin sen takia, että häneen itseensä kosketus sattuu, niin suuresti ihmettelen, jos ei sen takia ole käynyt lääkärissä.

Tulee mieleen muutamia vaihtoehtoja:
- mies ei vaan yksinkertaisesti osaa olla yksin
- mies saa hellyyttä joltain toiselta naiselta
- mies saa hellyyttä joltain mieheltä
- mies on kaappihomo, mutta tahtoo pitäytyä parisuhteessa kulissien takia, eikä uskalla toteuttaa oikeita halujaan

SnIISks, voiko homppeliksi tulla ihan yllättäen heteromies? suhteen alussa rakkaani kyllä oli liiankin innokkaasti koskettelemassa mua. Jos jo luovutan niin mullahan meni sitten hukkaan kaikki nää menneet vuodet tässä :(

Yhteistyössä