joku alkoi tekemään katu, asfaltti, kauhea brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr....ääni oli :kieh: ja itse nukahdin vast klo 5, tosi pirteä olo nyt, ihanaa :kieh:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja hullun hommaa:miksi vasta viideltä nukkumaan? miten jaksat lastes kans?
Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:Turhaa valitusta, nukkusit yösi niinkuin me muut kunnon kansalaiset teemme
Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja hullun hommaa:miksi vasta viideltä nukkumaan? miten jaksat lastes kans?
Jaksan näköjään tulin töihin jopa aikaisemmin lasten kanssa, koht äiti tulee heitä hakemaan ja tuo mulle 2kahvia![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Rieputarallaa:Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja hullun hommaa:miksi vasta viideltä nukkumaan? miten jaksat lastes kans?
Jaksan näköjään tulin töihin jopa aikaisemmin lasten kanssa, koht äiti tulee heitä hakemaan ja tuo mulle 2kahvia![]()
Jaa, sä et osaa itse keittää kahvia?
Syyttömiä ne tietyöntekijät on siihen, jos sä et nuku öisin.
Alkuperäinen kirjoittaja Rieputarallaa:Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja hullun hommaa:miksi vasta viideltä nukkumaan? miten jaksat lastes kans?
Alkuperäinen kirjoittaja Olen tatuoitu jätkä!:Alkuperäinen kirjoittaja Rieputarallaa:Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja hullun hommaa:miksi vasta viideltä nukkumaan? miten jaksat lastes kans?
Olen tatuoitu jätkä!