JEEEEEEEEEEEEEEEEEhei mä oon unohatanut ihan tulla tänne ilmoittamaan, että mukana ollaan
Ja tällä kertaa sie tuut vaikka pää kainalossa
JEEEEEEEEEEEEEEEEEhei mä oon unohatanut ihan tulla tänne ilmoittamaan, että mukana ollaan
vaikka ilman koko päätäJEEEEEEEEEEEEEEEEE
Ja tällä kertaa sie tuut vaikka pää kainalossa
Jes jes jes, näinpä teemmeMulle sopii ainakin hyvin tuo 20.11 ja nyyttärimeiningillä ja ticoticon luona. Jokseenkin sattuu aina unohtumaan tää sivu, joten te jotka ootte mun naamakirja-listalla niin infotkaa mua välillä siä jos näyttää siltä ettei musta kuulu täällä mitn
Teen teen, en vaan tänään jaksa enääTicoTico... Teehän tohon siun ihan ekaan viestiin lista kaikista tällä hetkellä mukaantulijoista!!!! Pysyy pikkasen paremmin perillä... Sitä voipi sitten muokata lähemmin ajankohtaa kun otetaan lopulliset varmistukset...
Mukaan ilman muuta...Mahtusinkohan minä mukaan?Lapsia on 4kpl ja ite oon 31-vuotias.Pienin on tissitakiainen,mutta pärjää kyllä pullon turvin isänsä kanssa=)Tuttavia ei ole koskaan liikaa,ja mielelläni uusiin ihmisiin tutustuisin
Harmi, seuraavalla kerralla sitten !?!Valitettavasti minä en pääsekkään paikalle, olen silloin pois Jyväskylästä :/..