JJ-miehelle

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja varoitus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

varoitus

Vieras
Olet menettämässä aikuisen naisen toiselle miehelle....
Olet aikamoinen meno päällä tuolla hänellä vauhtimiehen kanssa!
Etkö ole yhtään mustsukkainen?
Sinulla nyt toki on riittänyt täällä vipinää ja viime viikolla heitiT aikuisen naisen syrjään kokonaan toisen naisen vuoksi, joten et taida hänen peräänsä olla?
Tosin täällä on varmasti ollut sinulla parempia naisia.

Eikös se on hyvää että hänellä on vauhti päällä ja hän saa nauttia! Ja miksi olisin mustis? Ei ole syytä. Hän itse valitsee mitä hän haluaa ja ei kukaan voidaan omistaa. Ja kun hänellä on nyt meno päällä niin en menee sinne väliin, annan heille sen rauhan. Sitten siihen viimeiseen kysymykseesi niin edelleen pidän Aikuisen naisen olevan ehdottomasti paras täällä!

En minä kait mikään JJ-miehen omistuksessa ollut ole?

Onhan se hyvä, että JJ:llä on vipinää riittänyt.
Ei hän minua syrjään kait heittänyt?
JJ:llä on varmaan ollut paljonkin minua parempia naisia. Kukapa meistä täydellinen olisi.

Hei kulta!

Wautsi mikä vipinää sinulla on ollut. Todella mukavaa että olet nauttinut ja tietysti olen lukenut, se on ollut ihanaa luettavaa. Kuten huomaat niin onhan täällä sitten kaikenmaailman kommenttejä liikkunut. Älä välitä niistä. Ja tiedkoksi en ole heittänyt sinut mitenkään syrjään vaan mielessä olet!

En minä kait mikään JJ-miehen omistuksessa ollut ole? Sen verran voin sano sinulle ett olet ehdottamasti paras, minun mielstä!!

Kohta työpäiväni päättyy mutta ennen sitä haluan toivottaa oikein mukavaa viikonloppua sinulle!

Yhteistyössä