JIPPIIIII!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pilpattaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pilpattaja

Vieras
Olen onneni kukkuloilla! Meillä on vauva-asia ollut pitkään tapetilla - minä olen halunnut, mies ei. Viikonloppuna mies sitten yhtäkkiä kertoi harkinneensa asioita ja HALUAA SAADA KANSSANI LAPSIA!! En meinaa uskoa, luulin että tästä tulee ihan oikeasti ero tai että sitten ollaan vaan kertakaikkiaan lapsettomia. Päätettiin aloittaa yritys helmikuussa, kun minun työtilanteeni varmistuu silloin. Niin että onkohan muita yrityksen odottajia? Ajattelin neuloa pienet vauvan sukat onnea tuomaan - olenko ihan hullu? Ja sitten ajattelin tässä ennen helmikuuta vähän laihduttaa ja kuntoilla - ja hyvää aikaa on vielä punnita tätä parisuhdettakin, ettei ainakaan tulisi tehtyä liian äkkinäisiä päätöksiä.... Onhan tämä kyllä ihan hullua, kun ajatukset pyörii nyt vaan tässä asiassa %-)

Onko muut yrityksen odottajat käyneet esimerkiksi gynekologilla ihan vaan nähdäkseen, että asiat ovat kunnossa? Toisaalta minä haluaisin mennä, mutta entäpä jos lääkäri sanookin, että "et voi saada lapsia". Olisiko se parempi saada tietää näin heti alkuun vai yrittää ensin pitkään ja sitten kuulla, että ei ole mahdollistakaan tulla raskaaksi... Kaikkea minäkin ajattelen, tiedän, mutta kun tuntuu niin kovin haavoittuvaiselta ja kun täällä näitä juttuja lukee, niin ei tunnu vauvan saaminen olevan mitenkään itsestäänselvyys.... Miten te muut selviätte ja ennenkaikkea, kuinka pysytte nahoissanne ?! Minä en meinaa niin sitten millään :D

Onnea yrityksen aloittamiseen =)

Minun neuvoni on, että reenaa ainakin selkälihakset kuntoon, niin voit välttyä monelta vaivalta ja kivulta. Synnytyskin on helpompi, jos lihakset on kunnossa.

Gynellä voi käydä, mutta ei mitään pakollista..

on ihana kuulla tuollaisia uutisia,usea ystäväni kyselee minulta miten sain miehen mukaan vauvantekopuuhiin siis ihan haluamaan lapsia.kaikki he ovat kihloissa ja ovat hullunlailla vauvakuumeilijoita,mutta miehet eivät asiasta innostu...minulla on 1v2kk tytär ja olen niin onnellinen äityidestä tyttäremme on niin ihana:) Ei muuta,kun sitten vaan yritystä alkuun silloin helmikuussa,toivotaan parasta ja eiköhän se plussa sieltä sitten omia aikojaan teillekkin tule:) turhaa stressiä kantsii yritylksen aikana välttää...itselläni oli opiskeluissa KAUHEA stressi ja kun harjoittelu alkoi stressi purkautui ja ekalla viikolla raskauduin,liekö sitten vain sattumaa,mutta stressi oli valtava silloin opsikelujen takia.Oi sinulla on sitten vielä edessä kaikki ihana raskausaika siitä kantsii nauttia on se niin ihanaa ja vauva aika sitten on omaa ihanaa aikaa..nyt sitä huomaa että lapset kasvaa vauhdilla ja oppii kaikenlaista jo hyvin pienenä.Kun itse tulin raskaaksi se oli ihana tunne ,kun se 2 viivaa tärähti 3kk yrityksen jälkeen testiin...sitten raskausaika meni tosi hyvin ja voi sitä hetkeä ,kun sai vauvan ekaa kertaa syliin <3 sanoin kuvaamaton.

Yhteistyössä