P
pilpattaja
Vieras
Olen onneni kukkuloilla! Meillä on vauva-asia ollut pitkään tapetilla - minä olen halunnut, mies ei. Viikonloppuna mies sitten yhtäkkiä kertoi harkinneensa asioita ja HALUAA SAADA KANSSANI LAPSIA!! En meinaa uskoa, luulin että tästä tulee ihan oikeasti ero tai että sitten ollaan vaan kertakaikkiaan lapsettomia. Päätettiin aloittaa yritys helmikuussa, kun minun työtilanteeni varmistuu silloin. Niin että onkohan muita yrityksen odottajia? Ajattelin neuloa pienet vauvan sukat onnea tuomaan - olenko ihan hullu? Ja sitten ajattelin tässä ennen helmikuuta vähän laihduttaa ja kuntoilla - ja hyvää aikaa on vielä punnita tätä parisuhdettakin, ettei ainakaan tulisi tehtyä liian äkkinäisiä päätöksiä.... Onhan tämä kyllä ihan hullua, kun ajatukset pyörii nyt vaan tässä asiassa %-)
Onko muut yrityksen odottajat käyneet esimerkiksi gynekologilla ihan vaan nähdäkseen, että asiat ovat kunnossa? Toisaalta minä haluaisin mennä, mutta entäpä jos lääkäri sanookin, että "et voi saada lapsia". Olisiko se parempi saada tietää näin heti alkuun vai yrittää ensin pitkään ja sitten kuulla, että ei ole mahdollistakaan tulla raskaaksi... Kaikkea minäkin ajattelen, tiedän, mutta kun tuntuu niin kovin haavoittuvaiselta ja kun täällä näitä juttuja lukee, niin ei tunnu vauvan saaminen olevan mitenkään itsestäänselvyys.... Miten te muut selviätte ja ennenkaikkea, kuinka pysytte nahoissanne ?! Minä en meinaa niin sitten millään
Onko muut yrityksen odottajat käyneet esimerkiksi gynekologilla ihan vaan nähdäkseen, että asiat ovat kunnossa? Toisaalta minä haluaisin mennä, mutta entäpä jos lääkäri sanookin, että "et voi saada lapsia". Olisiko se parempi saada tietää näin heti alkuun vai yrittää ensin pitkään ja sitten kuulla, että ei ole mahdollistakaan tulla raskaaksi... Kaikkea minäkin ajattelen, tiedän, mutta kun tuntuu niin kovin haavoittuvaiselta ja kun täällä näitä juttuja lukee, niin ei tunnu vauvan saaminen olevan mitenkään itsestäänselvyys.... Miten te muut selviätte ja ennenkaikkea, kuinka pysytte nahoissanne ?! Minä en meinaa niin sitten millään