jippii,kerrossänky!!!

JääPrinsessa

Aktiivinen jäsen
11.09.2007
1 051
0
36
löysin aivan uskomattomalla tuurilla nyt sitten sen täydellisen kerrossängyn meille, ajattelin että maksakoon mitä maksaa jos sattusin löytämään hienon ku yleensä mun silmää ei oo miellyttänyt mitkään :snotty: nyt löysin sellasen valkosen unelman missä on korkeat ne päädyt ja sellaset hienot tumman pähkinän väriset listat niissä yläpedin päissä:snotty: olen hakenut tähän pentik-gant-hieman country henkise lastenhuoneen sisustukseen sellasta vaikka kuinka kauan, mutta pointti oli tämä,että sänky on siis KOTIMAINEN ja masku oli ostanut jonkun tehtaan (en muista nimeä..) loput tavarat ja myi pilkkahinnalla,saatiin patjat hintaan 15e kpl :o ja oli viä 9cm paksuja!!! ja siis sängyn ovh;oli jotain 400; ja patjat ois ollut 55e kpl koska oli noin paksuja mutta siis saatiin toi koko paketti hintaan 199e, noita patjoi ei kyl myyty erikseen toho hintaa mut siis vitsi et oon ilonen,laitan sit kuvan ku ollaan saatu sänky ja remppa valmiiksi :D

Siis patja vain 9cm?
Mun mielestä se on ohut...
meidän kaikkien patjat on n. 20cm vähintään, petarit lähentelee sitä 9:sää

Mut edullinen paketti silti, onnittelen!

Ostin ostin kostin sostin ja postin ja pilkun ja nilkun ja kilkun ja hilkun ja silkun ja vilkun ja nilkun eikä ollut ja pollut ja sollut ja nollut jo kollut ja rollut ja hollut ja tollut. hui hai hiisi soita joku biisi viisis siisi liisi kiisi niisi. kauppa kauppa kauppa kuopattiin ja järvi rupattiin ja matoja löytyis viisi. Rolloppi tolloppi nolloppi olloppi. Hellanlettas kun söpösiä lapsia, kohta ovat jo harmaahapsia ja alkavat pillereitä napsia ja hautaan kapsia. nöpönen nupunun pupunen on.

Ostin ja nostin kostin.
Pilkun ja nulkun ja hilkun sain ostin viisi lapsta vain. Niitä myyn nyt torilla aina, kun meille ne ei sopineet lain.
Ostokuitti kadoksissa on, siksi olen onneton.

KUMPIKIN YLLÄMAINITUISTA TEKSTINPÄTKISTÄ ON ROSKAA, MUTTA KUMPAAHAN ON HELPOMPI LUKEA. Kappalejako ei ole niin vaikeaa.

Alkuperäinen kirjoittaja aijaa:
Siis patja vain 9cm?
Mun mielestä se on ohut...
meidän kaikkien patjat on n. 20cm vähintään, petarit lähentelee sitä 9:sää

Mut edullinen paketti silti, onnittelen!

Meilläkin taitaa tytöllä patja olla 8-10 cm ja hyvä on.
Onko teillä runkopatja?

Yhteistyössä