Jihuuuuuuuu.Tänään puntari näytti maagiset 99.9kg!Ylipainoa on vielä kohtuuttomasti mutta -17kg on

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jakaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jakaja

Vieras
saavutettu nyt ja tästä jatkuu vielä seuraavat 17kg.Olen niiiiiiiiin onnellinen!!Olen kammonnut itseäni ja puntarin lukemia.Toivonut vuosia että pääsisin edes hitusen alle 100kg ja nyt kun sen olen tavoittanut niin tästä tekee vaan mieli jatkaa todellakin alaspäin.Niin fiiliksissä oloni kanssa olen ja armoton tsemppi ja halu jatkaa!!

Onnea!
itselläni nyt kilo vähemmän kuin sulla, lähtö oli 108. Mikä oli sinulla lähtöpaino? käytätkö jotain "pikakeinoja" vai ihan perinteisesti syöt vähemmän, liikut enemmän? :)

Kiitos :) lähtöpaino oli tosiaankin kammottavat 117kg vielä reilu 2kk sitten.Syön huomattavasti vähemmän ja karppaus on se tyyli mikä on minut pelastanut.Lasken jokaikisen hiilarin mitä suuhuni pistän ja niitä saa sitten päivän aikana olola se 20g.Kaloreita lasken myös ja ne ovat siinä 1000 pinnassa ja välillä vähemmän.Energiaa on vaikka muille jakaa ja mieskin niin mielissään tästä vaikka ei kyllä koskaan kilojani ole moittinutkaan.
eli lyhyesti KAIKKI makea ja valkoinen jauho pois ja tilalla liha,kananmuna,vihannesruuat.Kerran kk karkkipäivä,siitä en luovu ja aion sen pitääkkin koska muutoin voisin lipsua ilman yhtään mitään herkkuja.Toisinaan olen kyllä pullan syönyt mutta sen jälkeen olo ei ole hyvä joten jätin senkin.Tsemppiä muillekkin samassa tilanteessa oleville!

Pituutta minulla on se 171cm.Toivon, että kun olen seuraavat 17kg tiputtanut niin tämä sama tsemi jatkuisi ja vielä kurotan siitä alemmas.Odotan kesääkin innolla pienentyneen kilomäärän vuoksi.Saati sitten kun kerkeän tässä vielä saada kesäksi monen monta kiloa vielä pois.

Onnea! :flower: Itsellä tuo maaginen raja on 90kg ja sitä on tavoiteltu vuoden alusta saakka. Paino ei koskaan ole paljoa sen päälle ollut, mutta alle ei tunnu kroppa haluavan mennä ollenkaan. :kieh: Mutta sinnillä eteenpäin!

Jokaiselle painonsa kanssa kamppailevalle tahdon sanoa ne sanat että se todellakin onnistuu kun sitä tarpeeksi haluaa.Se onnistuu koska se onnistuu minullakin joka on aina ollut kaiken herkun perään ja toivoton tapaus.Nyt niitä ei edes kaipaa koska tämä olotila on kerrasaan upea.En näe mitään syytä miksi tahtoisin herkuilla taas sen pöhöttyneen olon itselleni ja vetelehtivän tympeän arjen!

Onnea saavutuksestasi! Välietappeja kannattaa juhlia vaikka sallimalla itsellensä herkuttelupäivä tai ostamalla jotain kivaa, käymällä kampaajalla tms :) Olet jo ison työn tehnyt ja varmasti selviät lopuistakin kiloista!

Kyylle tsemppiä!!Kyllä se tosiaan sillä sinnillä menee.Mä merkkaan syömiseni ylös kiloklubissa ja siellä näkeekin tosi hyvin paljonko on hiilareita ja proteiineja ruuissa sekä rasvan määrän.

Jellonainen,kiitos sanoistani.Olen lahjonut itseäni mm uusilla kengillä ja kampaajakäynnillä.Sitten kun 20kg menee rikki niin menemme pitsalle :p hauskaa että niinkin arkinen asia saa tässä urakassa arvonsa :)

Itsellä kans kovasti työn alla, ja jahkailen eri tyylejä karppaamisesta mehukeittolinjalle..
Zara, paljon sulla on pudotettavissa? Itse olen tuo 167.7 ja painoa on nyt 82. Muutaman kilon olen jo saanut pois.

Yhteistyössä