Jihaa, meitsi voitti 6kilon joulukinkun!! :P

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pikku Mii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Pikku Mii

Aktiivinen jäsen
21.05.2005
4 220
0
36
Ja täytyy sanoa et todellakin tarpeeseen tuli! Just aamulla tuskailin et millä ihmeellä sitä maksaa taas kaiken..lahjat, kinkun ja muut herkut. Sit mä saan viestin: Olet voittanut citymarketin sunnuntain arvonnasta joulukinkun, onnea! Voi hitsinpimpulat mä oon ollut koko päivän niin onnellinen! :D

Kauppojen arvonnoista voi sittenkin voittaa! :D

Onnea voittajalle!

Mä en kyllä olis moisesta yhtään mielissäni, edellisjoulunakin miehen pomo oli ostanut kaikille työntekijöille jumalattomat kinkut ja siinä sit pähkäiltiin että minne se tungettais... Meillä on aina ollut vaan joku pikkuinen kinkkurulla ja kalkkunaa, savukala tekee parhaiten kauppansa.

Alkuperäinen kirjoittaja Pikku Mii:
Ja täytyy sanoa et todellakin tarpeeseen tuli! Just aamulla tuskailin et millä ihmeellä sitä maksaa taas kaiken..lahjat, kinkun ja muut herkut. Sit mä saan viestin: Olet voittanut citymarketin sunnuntain arvonnasta joulukinkun, onnea! Voi hitsinpimpulat mä oon ollut koko päivän niin onnellinen! :D

Kauppojen arvonnoista voi sittenkin voittaa! :D

Onnea! Itse en haluis voittaa kinkkua, koska en ole syönyt joulukinkkua 20 vuoteen. Jos voittaisin ni toivottavasti saisin vaihtaa sen kalkkunaan tai muuhun....

Yhteistyössä