Jestas mitkä tunnesiteet kehittynyt autoon!! *noloa*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Timangi-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Timangi-

Aktiivinen jäsen
16.10.2008
8 242
1
36
Meidän pieni ooppeli :heart: Meidän eka yhteinen auto. Käteisellä ostettu ja se on meitä kuskannut jo reippaasti yli 100.000km :flower: Tuo auto on opettanut minut ajamaankin ja sillä on ihan oma persoonansa :D :ashamed: Ja vikansa, jotka on tiedossa, mutta ei se haittaa.
Nyt pitäis lähteä autokaupoille ostamaan tilavampi auto ja sellanen jossa mm. ilmastointi. Mutta mä en kyllä halua myydä tuota opelia :/ En voi kuvitellakaan, että joku teinihörhö sitä tuunailis ja kruisailis yötämyöten kaupungilla popit soiden.. Ooppeli tykkää vaan radio novasta ja se tykkäilee levätä illat omalla parkkipaikallaan, toisen ooppelin vieressä :laugh:
Ikääkin sillä on jo 17vuotta, mutta hyvässä kunnossa noin niinkuin muuten, mitä nyt öljyjä väliin valuttelee, mutta eihän se meille ihmisillekään aina ruoka maita..hah.
Jonnekin eläkekotiin sen voisin antaa, jossa käydään tyyliin kauppareissulla.
Lapsista se tykkää ja on taloudellinen.

Huoh!

Platina :heart:
016.gif
017.gif
006.gif
013.gif

Mä ymmärrän sua.
Mulla oli aikoinaan sellainen ihana vanha valkoinen Mitsubishi josta olin tehnyt lehmän (mustalla kontaktimuovilla tein lehmäläikkiä ja etuvalojen päälle silmäripset), se oli niiiiiin ihana mutta kun aloin odottaa neljättä muksua oli pakko ostaa isompi auto. Muistelen aina välillä lämmöllä mun Lehmää kun ajelen nykyään konservatiivisella hopeanharmaalla farkulla.
Mitsu :heart: :heart: :heart:

Mulla kans tunneside vanhaan autoon. En myy sitä vaikka ei tarvita sitä enää oikein ollenkaan. Mulla on tosi paha mieli, kun se on jouten pihalla. Olen antanut autolle miehen nimen ja kaikkea sellasta, joka on muitten mielestä iha hölmöä. Itkua väänsin viimeksi, kun se oli korjaamolla muutaman päivän. Mä olen kuitenkin ihan varma, että silläkin on tunteet ja mulle se on niiiiiin tärkeä. Ehkä se on mun joku rakas mies entisestä elämästä tai jotain sellasta.

..jos antasit sen sijotukseen? Siis että pitäsitte omistajan kans tiiviisti yhteyttä, ja voisit välissä sit viedä sun uuden auton leikkii sit Opelin kans?

Ja siis et annat mukana semmosen "pentuboksin" ja kansiollisen ohjeita ja kattavan selostuksen Hänen toiveistaan ja lempijutuistaan?

Mut siis.. mä tiedän mitä sä tarkotat. Mäki rakastin mun punasta pikkuvolkkaria.

Ti edän.. mun "viimeinenki" oma eli auto myytiin tuossa joku viikko sitten pois. Nyt on sit mennyttä niin "oma" työpaikkaki, asuntokin ja vielä autokin.. mut paljon on saatu tilalle!

Ja mie vasta ymmärränkin! Miulla on 15 vuotta vanha Nissan, jolla on nimi. Ajettu yhdessä yli 200 000 kilometriä...joka kevät ajattelen, että nyt sen sit vaihdan, mutta kun se vaan on niin uskollinen eikä koskaan petä eikä jätä tielle, niin...Olen taas ajatellut, että vielä yksi vuosi :). Eikä todellakaan millekään teinikaaharille!

Siihen tuli just viuhkimiin(siis pyyhkimiin) joku vika, että kun ne pysäyttää, se palauttaa ne yläasentoon :whistle: Liekö kuullut huhuja uuden auton hankinnasta ja osottaa nyt mieltään. Vaikka uudesta autosta ei ole saanut puhua opelin lähellä B)

Alkuperäinen kirjoittaja vippis:
..jos antasit sen sijotukseen? Siis että pitäsitte omistajan kans tiiviisti yhteyttä, ja voisit välissä sit viedä sun uuden auton leikkii sit Opelin kans?

Ja siis et annat mukana semmosen "pentuboksin" ja kansiollisen ohjeita ja kattavan selostuksen Hänen toiveistaan ja lempijutuistaan?

Mut siis.. mä tiedän mitä sä tarkotat. Mäki rakastin mun punasta pikkuvolkkaria.

..ja unohdin tietysti mainita etuosto-oikeuden. Että jos he eivät tulekaan toimeen, niin sitä ei kellekään kaupata ennen sua.

Alkuperäinen kirjoittaja Platina:
Siihen tuli just viuhkimiin(siis pyyhkimiin) joku vika, että kun ne pysäyttää, se palauttaa ne yläasentoon :whistle: Liekö kuullut huhuja uuden auton hankinnasta ja osottaa nyt mieltään. Vaikka uudesta autosta ei ole saanut puhua opelin lähellä B)

Mulla oli ennen nykyistä autoa kans Ooppelipooppeli ja se teki ajoittain tota samaa, on kyllä hiukan ärsyttävä vika :D

Alkuperäinen kirjoittaja as if:
Mä ymmärrän sua.
Mulla oli aikoinaan sellainen ihana vanha valkoinen Mitsubishi josta olin tehnyt lehmän (mustalla kontaktimuovilla tein lehmäläikkiä ja etuvalojen päälle silmäripset), se oli niiiiiin ihana mutta kun aloin odottaa neljättä muksua oli pakko ostaa isompi auto. Muistelen aina välillä lämmöllä mun Lehmää kun ajelen nykyään konservatiivisella hopeanharmaalla farkulla.
Mitsu :heart: :heart: :heart:

vau! tuossa olisi auto mun makuun! :)

Mulla oli ennen nykyistä autoa kans Ooppelipooppeli ja se teki ajoittain tota samaa, on kyllä hiukan ärsyttävä vika :D

Ja mä sanoin mun isoveljelle tosta lauantaina kun olin sen luona, niin illalla sen auto rupes tekemään ihan samaa :laugh: Sillä volvo :whistle: Ja ooppeli ja volvo oli parkissa vierekkäin :saint: Ooppeli on vähän sellanen, että se houkuttelee muut pahoille teille..

Ja mä sanoin mun isoveljelle tosta lauantaina kun olin sen luona, niin illalla sen auto rupes tekemään ihan samaa :laugh: Sillä volvo :whistle: Ja ooppeli ja volvo oli parkissa vierekkäin :saint: Ooppeli on vähän sellanen, että se houkuttelee muut pahoille teille..

Ihan selvä vapaan kasvatuksen hedelmä. Tää on tulos kun ei osata pistää rajoja sillon ku on niiden aika :'(

Mun eka auto oli kans ooppeli, musta kadett.
Se oli aivan loistava auto! Ei vieny bensaa paljoa, öljyäkään ei tarttenu lisätä lähes koskaan.

Pyyhkijät siinäkin kiukutteli, joskus kun pyyhkäsit lasia, niin pyyhkijät ei suostunu enää pysähtymään :D Siinä sitten kuuntelet, kun pyyhkijt nitisee kuivaa lasia vasten.

Ooppelin annoin pois 6v sitten ja vieläkin sitä muistelen lämmöllä :heart:

Meidän nykyisistä autoista ei saa puhua pahaa auton kuullen! Pitäs toinen pistää myyntiin ja mä en tiedä kuinka saan alotettua auton putsaamisen myyntikuntoon, kun se kuitenkin arvaa!

Kyllä se on vaan puettava päälle jä lähdettävä autokaupoille kiukkuamaan..
"Mä en haluu tota, enkä tota enkä ainakaan tota!!" :attn: Jarki ja tunteet vastakkain. Onneksi opelia ei tarvii heti myydä ja jos sille oikeesti löytyy hyvä koti niin annan sen tietyillä ehdoilla :p

Alkuperäinen kirjoittaja toyota-girl:
hirveitä paskakasoja teitin ekat autot. toyota se olla pitää. no, tyhmille akoille myydään paskaa ;D

Japanilaisia romuja

Toyotan ongelmat jatkuivat viime viikolla, kun yhtiö keskeytti Lexus GX 460 -mallinsa myynnin turvallisuuspuutteiden vuoksi. Viikonvaihteessa yhtiö kutsui tarkastettavaksi myös 870 000 Sienna-tila-autoa Yhdysvalloissa ja Kanadassa.

Yhteistyössä