Jestas mikä olo...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nenne..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä oon Tanya kyllä ollu sekä miesten että naisten kanssa tuota yhtä kertaa lukuunottamatta aina se viejä. Kyllähän se mulle sopii, mutta joskus miehen kanssa olis kiva olla otettavana.

Hmm.... pitäisköhän meidän Tanya mennä kimpassa metsästämään??? ;)

Hei, hyvä idea :) hä hää.

Tuo on kyllä kummallista. Mulla on aina ollut vain "girlie girlejä" eikä rekkiksiä, mutta silti tilanteet ovat menneet aina niin että olen ollut se iskettävä. Jos vertailen tilanteita, niin siinä vaiheessa missä olisin ollut miehen kanssa jo rohkeana silittämässä reittä, puristamassa pyllyä tai kielet toistemme kurkuissa, naista vaan ihailen ja katselen ja ihmettelen että uskallanko... Onneksi ne tytöt ovat aina hyökänneet mun kumppuun...

noooo..... en mäkään rekkis oo :):).... mutta silti oon päällepäsmärinä.. Luonnevika?? ;)

Miesten kanssa yleisimmin tekee mies aloitteen, siis esim baarissa. Naisten kanssa käy yleensä niin, että kun näen jotain silmäähivelevää, haen sitä katsekontaktia, ja jos sen mukana saan vähänkin vihiä mahdollisuudesta, lähestyn, nappaan ja vien. Hmm... ei kai me vaan olla jossain jo törmätty?? (tässä välissä jouduin käydä poistamassa tuolta alusta sellaisen pienen viitauksen ulkonäkööni minkä sinne olin raapustanut....) Ootko pääkaupungista?

Ehhehee... no nyt mulla alkaa toi ajatusmaailma pyörii vähä liian vilkkaasti, tarttee vissiin yrittää vielä vähän rutistaa töitä ja sitte lähteä.. jokohan joku terassi ois auki...

Ha haa....ou nou.
No mun naiset on laskettavissa yhden, eipäs kun kahden käden sormilla. Kaksi blondia, kaksi mustatukkaista, yks punapää, yks tumma brunette. Kaikilla pitkät hiukset ja tietysti kauniita, hoikkia, ihania :) Ja ai niin, "melkein" yks mustat lyhyet poikahiukset-mamma....hmm, riippuen siitä mikä lasketaan naimiseksi?

Kohta Tanya keskittyy katsomaan telkusta Jessica Albaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Tanya:
Ha haa....ou nou.
No mun naiset on laskettavissa yhden, eipäs kun kahden käden sormilla. Kaksi blondia, kaksi mustatukkaista, yks punapää, yks tumma brunette. Kaikilla pitkät hiukset ja tietysti kauniita, hoikkia, ihania :) Ja ai niin, "melkein" yks mustat lyhyet poikahiukset-mamma....hmm, riippuen siitä mikä lasketaan naimiseksi?

Kohta Tanya keskittyy katsomaan telkusta Jessica Albaa.

Minun mummuni, 78v, kyselee, että jos Tanya tulisi nuoleskelemaan mummun klittaa kun vaarikin on jo kuollut.

Oli tossa kaverin synttärit, eikä siellä(kään) ollut mitään mielenkiintoista ilmassa :( Sikäli meni koko vloppu melko "turhauttavasti"... Mitäs Tanya puuhasi/puuhailee (vielähän tässä vloppua piisaa)?

Masokistimiehelle tiedoksi, etten jaksa innostua nöyryytysleikeistä. Se mitä tuossa kerroin hakevani, on lähinnä sellainen "tavallinen" rajumpi seksi. Pidän toki sitomisesta yms, mutta mitään pissa/kakka -osastoa en halua.

Miiiiiitä aktiviteettia Tanyalla oli??? Kerro!!!! Mulla ois huomenna vapaapv, mitähän sitä puuhailis, ku vapaa perjantai, hela päivän :)

Alkuperäinen kirjoittaja nenne..:
Masokistimiehelle tiedoksi, etten jaksa innostua nöyryytysleikeistä. Se mitä tuossa kerroin hakevani, on lähinnä sellainen "tavallinen" rajumpi seksi. Pidän toki sitomisesta yms, mutta mitään pissa/kakka -osastoa en halua.

Miiiiiitä aktiviteettia Tanyalla oli??? Kerro!!!! Mulla ois huomenna vapaapv, mitähän sitä puuhailis, ku vapaa perjantai, hela päivän :)

En minäkään haluan mitään tekemistä pissa,kakka minä heti rupesin oxentamaan jos sellaista tekis,mutta piiskaa pyllylle ja alistumisleikkiä,sidonta.

vuosikausia :) täällä käynnistä. Mutta nyt voi tässä Nennekin sanoa törmänneensä MIEHEEN. Saa tämä tyttö juuri sitä mitä on halunnutkin! Tuohon välivuosiin mahtui kaikenmoista kivaa, hyvää ja turhauttavaakin. Mutta vihdoin tupsahti elämään Mies joka osaa ottaa naista, ainakin tätä naista.

No missä hemmetissä te "kaikki tahtoo" -miehet sitte oikein luuraatte?? Muutaman kerran törmännyt mieheen, joka on jutuissaan ollut just tämmönen "otan ja panen" ja sitte ku päästään leikkeihin asti, on taas tahti ihan toinen. Olen pirun tempperamenttinen ja voimakastahtoinen nainen, kai "jonkin verran" sexinnälkäinenkin... Siinä on aina jäänyt mies sitten lehden soittelijaksi, elikäs alakynteen. Naisissa sen vielä tavallaan otan ihan ok, että aina "alistuvat" minulle, mutta mies olisi joskus kiva olla "raaka karju". Kyllä mä sitten tykkään itsekin sitoa toisen ja naatiskella siitäkin puolesta, mutta jos edes JOSKUS pääsis itsekin ns alistujan osaan!!

täällä ois nainen jolla on käsiraudat ja nipistimet ihan sun lista varten

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä