Saavumme rapunovesta asuntoon sisään keskellä yötä, pimeässä hihitellen. Ehdin riisua takkini eteisen penkille, ja astelen keittiöön, kuulen kuinka mies tulee perässä. Avaan jääkaapin oven ja olen ottamassa sieltä meille paria yömyssy-kaljaa, kun mies astuu taakseni ja tarraa kiinni vyötäröltäni. Nauran ja yritän kääntyä häntä kohti, mutta hänpä painaa minut jääkaappipakastimen ovea vasten lujin ottein. -Eikö me juodakaan enää, kysyn kun tunnen huulet niskassani. - Ei, vaan nyt mä vihdoinkin panen sua, mies mutisee yllättäen ja ahmii ihoani, niskaani, kaulaani. Hänen kätensä painavat omat käteni todella lujaa ylös jääkaappia vasten. Ohhoh, olen ihan yllättynyt. En kerinnyt ottaa pois saappaitani. Päälläni on ne, stay up-sukat ja pitkähihainen violetti villamekko. Miehen vartalo painautuu takapuoltani vasten, huokaisen halusta kun tunnen kivikovan valtikan sykkivän hänen housuissaan. Olemme flirttailleet koko illan ravintolassa, en mitään niin halua kuin että hän panee mua kunnolla...Huulet siirtyvät näykkimään korvalehteäni ja kuuma kieli työntyy korvaani. Voihkaisen ja tunnen miten märkä olen...ihan märkä...Mies hieroo riettaasti kovana seisovaa kaluaan pyllyäni vasten. Hän päästää toisen käteni irti ja siirtää sen reidelleni, sormet liukuvat ylöspäin kunnes löytävät yllättyneinä stay up-sukkien nauhan. -Voi luoja sun kanssa, mä otan sut nyt ja tässä, hän murisee ja työntää kätensä suoraan haaroihini.
Huudan ääneen kun hänen sormensa riipivät rajusti pikkuhousujen märkää kangasta. Olen aivan litimärkä. Hän työntää keskisormensa hieman sisääni pikkuhousujen kankaan läpi. En ole pysyä jaloillani. Mies ahmii kaulaani ja työntää rytmikkäästi sormeaan sisälleni niin paljon kuin kangas antaa myöden. - Sä olet kiusannut mua koko illan.... nyt saat sellasen panon, ettei tarvii vähän aikaa kerjätä kyrpää, hän huohottaa. Mhm?, mutisen. Mies kääntää minut rajusti toisinpäin ja tönäisee takaisin jääkaappia vasten. Hän nostaa mekkoani ja työntää molemmat kätensä sen alle, rintani odottavat niin kosketusta, aaaahh...Hänen reitensä ja polvensa hieroo pilluani samalla kun kädet kourivat rajusti rintojani. Hän yrittää nuolla nännejäni, mutta mekko ei nouse tarpeeksi korkealle. Huohotan ääneen, olen aivan hullussa kiimassa. En tiedä milloin olisin saanut näin kiihkeää käsittelyä.
Vihdoin pääsen suutelemaan häntä. Suutelemme kiihkeästi, huuliin lähes sattuu kun hän työntyy kielensä kanssa rajusti suuhuni kuin panisi minua suuhun. Vastaa yhtä kiihkeästi. Yritän ottaa tukea jääkaapista takanani, mutta hän vangitsee taas toisella kädellään käteni. En voi kuin vinkua. Älä vikuroi siinä, nyt saat kunnolla munaa sisääsi, hän ähkäisee ja kiskaisee pikkuhousuni alemmas. Ne jäävät polvien korkeudelle jumin. Hän työntää sormensa likomärkään jalkoväliini. En meinaa pysyä pystyssä, kun sormi sivelee klitorista ja toiset kaksi sormea liukuu kokonaan sisääni. Nyt, rietastelija
Hän sanoo hymyillen. Puren häntä kevyesti kaulaan, suuhuni tulee partavettä. Hän vastaa ottamalla minua lujasti tukasta kiinni ja kääntämällä taas eri päin. Auh, henkäisen oikeasti vähän peloissani. Tällainen rajuus on hiukan uutta. Kyllä mä tiedän että sä haluat, mies sanoo ja kuulen kuinka hän avaa toisella kädellä housujaan. Odotan huohottaen. Hänen huulensa ovat niskassani. Mekko on mytyssä lanteillani. Pikkuhousut putoavat vihdoin jaloistani lattialle ja levitän jalkojani hieman enemmän. Korkosaappaat tuovat pyllyni juuri sopivaan asentoon, ja juuri sopivalle korkeudelle. Mies ohjaa kädellään kyrpänsä reikäni suulle
elimen pää tuntuu valtavalta
Hän puree niskaani samalla kun työntyy liukkaasti sisään. Huudan kivusta ja nautinnosta. - No niin, nyt mä olen sun sisällä, nyt tuntuu hyvältä, mies ähkäisee ja panee ensin hitaasti kokeillen. Sitten kunnolla, syvälle. Hän tarttuu sukkaan verhottuun jalkaani ja nostaa sen polvitaipeesta ylös koukkuun. Nyt hän pääsee vielä paremmin sisälleni. Eikö tunnu hyvältä, hän kysyy ja repii tukasta päätäni taaksepäin. Aaah, joo, nussi mua, pystyn vastaamaan samalla kun pelkään että jääkaappi irtoaa paikaltaan. Nyt mä tiedänkin mitä mä teen sulle. Noin kiimaista tyttöä pitää panna perseeseen, mies kuiskaa. Yhym, vastaan. Jalkani ovat aivan hellinä. Vai mitä? Mies kysyy ja vetää kullinsa yhtäkkiä ulos märästä luolastani. Katson häntä pimeässä ja hymyilen. Hän asettaa kullinsa pään peppuni aukolle. Yritän rentoutua. Mies tarttuu kiinni lanteistani ja työntää hitaasti sisään
-Hitaasti, pyydän hammasta purren. Sitten hän työntyy kokonaan sisääni. Auuuh, uikutan ja mies suutelee kaulaani. Hän työntää kaluaan hitaasti edestakaisin. Voi luoja, nyt tuntuu liian hyvältä
aah
Tunnen että hän tulee kohta. Otan häntä kädestä ja vie sen etupuolelleni, klitorikselle, aaah hänen sormensa tuntuu niin hyvälle
mutta en kerkiä mukaan, hän alkaa jo tulla. Paksu kyrpä kovenee vielä entisestään ja nytkähtelee sitten perseessäni. Kuulen miehen äänestä, kuinka mielettömän hyvää tekee. Sitten kulli luiskahtaa ulos sisältäni. Käännyn häneen päin, hän silittää hiuksiani. Jalkani vapisevat, olemme molemmat aivan hiessä ja huohotamme.
Nyt voi jatkaa makkariin, mies hymyilee.